• Zarina

Analystråden för ägglossningstest!

"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!

• Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!
  • MP88

Tycker ni att detta ägglossningstestet är positivt? Jag tycker att kontrollstrecket är lite starkare, men man kan kanske anse att det är positivt ändå?

• Jessima

Testet högst upp är från igår runt 16 tiden, det andra från igår runt 21. Det tredje från i morse kl 6:00 och det längst ner alldeles nyligen.

Det sista testet visade bara (O). Men visst är det ändå en stegring?

Betyder stegringen att ett ägg växer till sig och kommer släppa?

• Jessima

Bara att köra på antar jag :)!!

• monn

Mycket positivt :)

Emelie0408 skrev 2015-11-01 00:57:21 följande:

Sista två är från idag :)

• milda matilda

Vet inte om den här tråden lever, men gör den det så skulle jag tacksamt ta emot lite hjälp :) Vad tror ni om dessa tester? Den 17e tyckte jag var svagare från början än vad den är på bilden. Jag tycker det är en stegring den 18e, men det är ju inte jättetydligt. Fick ett tidigt missfall i v. 4 förra cykeln och har därefter blödit nästan 2 veckor. Slutade blöda i söndags, vilket är den dag jag egentligen skulle haft ägglossning om jag inte fått missfall.

• Ippaas

Är detta ett positivt äl-test? Dvs är det lönt att mysa till det idag? ????

• FrökenE1985

Hej på er! Nu behöver jag visserligen inte hjälp att analysera mina test. Men tänker att jag lägger upp bild på hur en stegring kan te sig.

Jag började testa på cd9 och testade 2 gånger om dagen ibland 3. Sista testet i collaget är taget nyss och visar hur snabbt det kan sjunka efter stegringen.

Hoppas det kan hjälpa någon framöver i analysdjungeln av äl-test.

• vasg
    Frögurka skrev 2015-09-15 06:20:12 följande:

Undrar en grej.. Nån som har erfarenhet av att dubbeltesta ett o samma test? Om man har ett neg test o använder de på nytt efter de torkat o de visar en svag men tydlig stegring från hur de såg ut innan, hur pass kan man då lita på de? Eller kan de va så att stegringen syns därför stt de "tillkommer lite nya hormoner på de gamla"? :))

Du kan aldrig använda ett test två gånger och förlita dig på resultatet, pm det var det du undrade? Detstår tydligt att de inte ska användas två gånger.
Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!