Analystråden för ägglossningstest!
"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!
"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!
Är det fler än jag som testat två olika stickor i samma urin? Och ja, jag vet att dessa inte är positiva men det är ändå skillnad på dom.
Är det fler än jag som testat två olika stickor i samma urin? Och ja, jag vet att dessa inte är positiva men det är ändå skillnad på dom.
Har använt två olika märken i samma urin. Tolkar ni dagens lila som positivt?
Snälla hjälp mig tyda dessa test! Har tagit dessa under dagarna då jag borde fått positivt utslag. Har regelbunden cykel på dagen. Nu är dom svagare igen. Har jag ens haft nån ägglossning? Kan jag ha missat stegringen? Har bara tagit 1 test om dagen.
Har använt två olika märken i samma urin. Tolkar ni dagens lila som positivt?
Du kan absolut ha missat stegringen. Jag brukar ta 2-3 test om dagen när det närmar sig ÄL för att inte missa. :)
Okej tack för svar. Vad dumt då att jag inte gjorde det. Aja bara att mysa på och hoppas på det bästa haha
Jag skulle tolka det lila som NÄSTAN positivt, dvs positivt när som helst, kanske t.o.m bara nån timme efter det testet :)
Nu 3 timmar senare tog jag nytt. Nu är det starkare. Men det andra gröna testet visar långt ifrån positivt och det testet är dyrare :( så vet ej vad jag ska lita på