• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Mamma till 5 underbara barn
    stjärnasomärdin skrev 2015-05-15 18:18:51 följande:

Hittills är det räkmacka här men jag tänker att det snart kommer så försöker njuta medan det varar :) Har inte bf för än senare delen av augusti och är i vecka 26 så jag ligger ju någon vecka efter många av er + att det inte är för än nu som det är en mage som växer ut från kroppen!

Jag är i vecka 25 +5 idag BF 29/8 då har du BF några dagar innan mig ?
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2015-05-15 18:33:06 följande:
    Jag är i vecka 25 +5 idag BF 29/8 då har du BF några dagar innan mig ? smile1.gif
    24 +5 menade jag
  • livet från ljusa sidan

Ääääääntligen tillbaka på Facebook ???????????? vad är det för grupp man kan få vara med i? Kommer vara väldigt mycket mer aktiv där än här.. Glömmer liksom bort familjeliv ????

• Queenxiter

Nytt liv i augusti heter gruppen, den är hemlig så att inte alla behöver se vad vi skriver där inne. Du kan skicka en vänförfrågan till mig så lägger jag till dig i gruppen. Lotta Andersson heter jag, sök på lotta Andersson Åmotfors så brukar jag dyka upp. Samma profilbild här som där.

Minxy skrev 2015-05-17 08:00:00 följande:

99 dagar kvar idag - tvåsiffrigt! smile1.gif

Grattis jag är där snart oxå har 104 dagar kvar idag
  • Micka!
    Minxy skrev 2015-05-17 08:00:00 följande:

99 dagar kvar idag - tvåsiffrigt!

Visst känns det bra med tvåsiffrigt , jag har 82 dagar kvar...är också sjukskriven för foglossning ända till förlossningen! Längtar så mycket tills bebis vill komma ut

Fick precis veta att en jag känner hennes vatten gick tidigt imorse nu väntar hon på värkar Gud va man längtar nu lite avis är jag allt oxå då hon inte har BF förrän 27 maj och första barnet när Jag alltid går övertiden massor . Med första barnet gick jag ju över hela 20 dagar med . Blir väll igångsatt denna gången oxå ca 1 vecka efter BF . Har ju 104 dagar kvar men bebisen kommer väll om 110 dagar med tur om Jag blivit igångsatt då känns som en evighet dit bara.

• liten giraff

Kul att läsa hur det går för er, inte varit inne så mycket på FL på senaste (mest fb, kanske borde gå med i er grupp där ändå?!).

Jag mår bra hittils men nu har den stora tröttheten kommit tillbaks. Och magen börjar bli rätt stor och svårt att böja sig eller komma åt som vanligt. Går på ul varannan vecka för att kolla att bebisarna växer som de ska, så det är skönt med täta koller. De får gärna stanna där inne till augusti för vips så ska vi flytta mitt i allting också... *pust* :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015