• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • tessan91
    Monkan81 skrev 2015-05-26 11:56:59 följande:
    Vi har också 88 dagar kvar idag och jag känner samma sak. Det har varit lite lugnare de senaste dagarna men jag försöker tänka att så länge jag känner något är det ingen fara (hoppas jag) 
    Okej, ja jag har också känt lite då och då men inte alls som jag brukar, men nu ikväll har den levt rövare där inne så de är nog ingen fara. Får se om ca 1 vecka när vi ska till Bm igen :). 
    Kroppen borde väl säga till på något sätt om det skulle vara nån fara, Hoppas jag. 
    Första barnet för oss och vi längtar som bara den . :).

Spännande att vi har lika länge kvar, vart i landet bor du / ni ?:) 
  • VickanK

Jag hoppar gärna in här jag med :) kanske har skrivit nån gång här för länge sen men har nog bara varit inne o läst mest. Bf 25/8 :) första barnet :). Bor utanför Norrköping :).

• rosali84
    TigerEmmlis skrev 2015-05-25 21:17:12 följande:
    Hur många cm var magen idag?

Jag ligger oxå över!
    Om det har växt mer till på måndag, så blir det glukosbelastning och ett nytt ultraljud för att kolla fostervattnet. Så får se vad domen blir om en vecka. Men jag är inte särskilt oroligt. Låg på den övre gränsen förra gången oxå (fast ändå inom det godkända då, nu var det ju över det godkända).
  • Monkan81
    tessan91 skrev 2015-05-26 22:02:47 följande:
    Okej, ja jag har också känt lite då och då men inte alls som jag brukar, men nu ikväll har den levt rövare där inne så de är nog ingen fara. Får se om ca 1 vecka när vi ska till Bm igen :). 
    Kroppen borde väl säga till på något sätt om det skulle vara nån fara, Hoppas jag. 
    Första barnet för oss och vi längtar som bara den . :).

Spännande att vi har lika länge kvar, vart i landet bor du / ni ?:) 
    Det är nog ingen fara men det finns något som man ständigt oroar sig för känns det som. För mig är det andra barnet men det är sju år sedan jag var gravid senast så minnet är inte helt hundra och jag oroar mig minst lika mycket denna gången. Vi bor utanför Vänersborg... Ni då?
  • tessan91
    Monkan81 skrev 2015-05-28 08:26:15 följande:
    Det är nog ingen fara men det finns något som man ständigt oroar sig för känns det som. För mig är det andra barnet men det är sju år sedan jag var gravid senast så minnet är inte helt hundra och jag oroar mig minst lika mycket denna gången. Vi bor utanför Vänersborg... Ni då?
    ja precis. Åh vad mysigt :). 
    Vi bor i Nyköping . 
  • Carroa

Hoppar också med här :) 21 år och gravid med första barnet. En liten kille som är beräknad 1/8 :)

• Goldie

länge sen jag skrev, v 27+5 nu, helt sjukt att det är sista trimestern som gäller nu! snart klar med plugget för den här terminen också, sitter med slutplugget för tenta på fredag :D sjukt mycket att läsa in, men det är som det är.

hur mår alla ni andra?

• Goldie

någon annan som har problem med restless legs/myrkrypningar i benen btw? gör mig galen vissa nätter...

Svar på tråden Bf Augusti 2015