• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Yllet15

Hej! Jag har läst länge men inte skrivit nåt. Jag väntar andra barnet med bf 14 augusti. Vecka 30 idag, tiden går så fort! Har en dotter född feb -13 och nu blir det en lillebror. Jag vill gärna vara med i facebookgruppen!

• Lilla My82
    Queenxiter skrev 2015-05-29 00:23:10 följande:

Har alla som vill med i fb gruppen hittat dit? :)

Nej. Jag skickade ett medd på facebook till dig men det verkar inte ha fungerat.

Ska jag adda dig där ist?
  • Queenxiter
    Lilla My82 skrev 2015-05-31 01:18:13 följande:

Nej. Jag skickade ett medd på facebook till dig men det verkar inte ha fungerat.

Ska jag adda dig där ist?

Meddelande kommer nog bara fram om man är vänner, men för att komma med i gruppen måste du lägga till mig som vän. Jag lägger till dig i gruppen och tar sedan bort dig som vän.
  • Queenxiter

Då jag loggade in på Facebook via en dator och fick fram alla meddelanden som är i övrigt mappen (från folk man inte är vän med) så vill jag bara skriva här en gång till för att förtydliga.

För att komma med i Facebook gruppen måste man skicka en vännförfrågan till någon som är med i gruppen så denna kan bjuda in dig, gruppen är dold/hemlig så bara medlemmar i gruppen kan se vad som skrivs.

• Speck

Goldie : tråden är helt död folk skriver nog bara på Facebook. Jag är i v 30 nu o provade gå tillbaka till jobbet på 50% efter 3 v 100% sjukskrivning. Det gick väl sådär, sammandragningarna kom tillbaka på en gång o jag känner mig trött och sur. Får lätt sendrag i foten men inte problem med restless legs, tack o lov.

Excalibur: grattis till förlovningen!

• Lakrits74

[quote=75361724][quote-nick]Queenxiter skrev 2015-05-29 00:23:10 följande:[/quote-nick]

Har alla som vill med i fb gruppen hittat dit? :)

[/

Hej! Jag är gärna med i FB gruppen. BF 29/8

v 28
  • Anvicra

Hej! Lite sent men jag är gärna med i Fb gruppen. Heter Anna Rave. Kan ansvarig adda mig? Lr hur gör jag lättast?

Kram o tack!

• Queenxiter

Anna, du vet jag att du kom med. :) Men Lakrits, har du kommit med? Det står i massa inlägg här i tråden hur du ska göra :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015