• Anonym (LoveToLick)

Slickad efteråt

Hej,

Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

• Svar på tråden Slickad efteråt
  • Anton Chigurh
    MaryM skrev 2014-11-28 18:10:43 följande:

Hahahhaaa. Anton, din sidfot har aldrig varit så passande som i "Doktorns" fall....
    Tack Mary....Solig och må din dag bli en underbar dag.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MaryM
    Anabolakillen1 skrev 2014-12-01 10:54:34 följande:
    Du är solklart en liten fikus!

Jag ska ta med dig till gymmet så ska jag och de stora grabbarna bryta av dig på mitten din lilla bögjävel!
    Mmm för Anton är ju sååå klen. Jävla idiot.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anton Chigurh skrev 2014-12-01 10:43:55 följande:
    Tack Mary....Solig och må din dag bli en underbar dag.
    Din med :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (LoveToLick)
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 16:15:17 följande:
    Du moraliserar ju över hur jag lever mitt liv. Du skrev för en stund sen att jag lever ett "inskränkt" liv, för att jag inte ägnar mig åt sodomi.
    Eh... vän av ordning kan ju undra vad en inskränkt bibel-fanatiker som du gör befinnande sig på ett sex-forum på internet ? Vad skulle pastorn säga om det !!!!

Sköt du ditt så sköter vi vårt.
  • carlf

Jag njuter också av att slicka en riktigt fuktig fitta, Sen om fittsaften är utblandad med min sperma kvittar mig. Vist det finns lite knep att pulla ut så mycket sperma som möjligt innan man trycker in tungan o omformar fittan med läpparna. 

• Anonym (Kille)

Låter ju fruktansvärt vidrigt. Hur kan du tända på det?

• Anonym (Kille)

Du blir alltså sugen på att slörpra i dig sperma efter du kommit och sexlusten är lika med noll.

• carlf
    Anonym (Kille) skrev 2014-12-01 16:17:10 följande:

Du blir alltså sugen på att slörpra i dig sperma efter du kommit och sexlusten är lika med noll.

Nä det som jag gillar o tänder mig är att tjejer gillar det o njuter enormt mycket, sen att det är lite snuskigt gör inte mig något ting;) 
     tror du tjejer gillar sperma när du sprutar i någons mun? när jag tror de gör det mycket för att de vet att killen njuter av det. 
     bra sex är när man får den andra o njuta, då vet man att man själv också får njuta. 
  • Anonym (Kille)
    carlf skrev 2014-12-01 16:20:00 följande:
    Nä det som jag gillar o tänder mig är att tjejer gillar det o njuter enormt mycket, sen att det är lite snuskigt gör inte mig något ting;) 
     tror du tjejer gillar sperma när du sprutar i någons mun? när jag tror de gör det mycket för att de vet att killen njuter av det. 
     bra sex är när man får den andra o njuta, då vet man att man själv också får njuta. 
    Okej jag ser mer till mina egna behov.
  • carlf
    Anonym (Kille) skrev 2014-12-01 16:28:48 följande:
    Okej jag ser mer till mina egna behov.
    Ja då skulle sex vara över bara för man som kille fick orgasm och spruta då?
  • Anonym (skyline)
    villbusa skrev 2014-11-26 21:00:13 följande:

Varför säga något? Det är väl bara att med ett leende kyssa sig ner över magen och fortsätta leken efter du tömt dig i henne.......??   Vad är det värsta som kan hända?

Nu har jag gjort det. Det var en sån gång man kände att jag skulle kunna komma flera gånger. Kom i henne med en liten sats. Gick sedan ned på henne och slickade bort det och fortsatte älska. Tror hon inte märkte något..
  • Anonym (skyline)
    villbusa skrev 2014-11-26 21:00:13 följande:

Varför säga något? Det är väl bara att med ett leende kyssa sig ner över magen och fortsätta leken efter du tömt dig i henne.......??   Vad är det värsta som kan hända?

Nu har jag gjort det. Det var en sån gång man kände att jag skulle kunna komma flera gånger. Kom i henne med en liten sats. Gick sedan ned på henne och slickade bort det och fortsatte älska. Tror hon inte märkte något..
  • Nipus81

Drömde igår att jag och tjejen var på hotell och hon var trött och jag var kåt. Försökte få henne kåt och till slut lyckades jag. Så jag börjar knulla henne och efter en stund så säger hon att om jag kommer måste jag gå ner och slicka henne ren eftersom hon inte orkade gå på toan efteråt som hon brukar. Så fort hon nämnde detta kände jag att jag inte kunde hålla emot och sprutade i henne. Ganska direkt efter så säger hon: -du vet vad du måste göra nu! Och så fick jag krypa ner mellan hennes ben och slicka henne ren och hon njöt av detta (i min dröm i alla fall).

• Anonym (nja)

Jag älskar när min man slickar mig före under sexet också men har aldrig fått uppleva honom slicka mig rent efter att han kommit i mig. Han går undan efter att han kommit i mig och vill vara för sig själv medans jag som vill ha mer sex Rynkar på näsan....

• Mandel

Har ett löfte om att han lovat att kyssa mig ren efter att han kommit i min mun, så frågan är bara när han ska få infria det. Idag kanske?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kille 33 år)
    Mandel skrev 2020-07-09 16:09:58 följande:

Har ett löfte om att han lovat att kyssa mig ren efter att han kommit i min mun, så frågan är bara när han ska få infria det. Idag kanske?

Det löftet tycker jag han ska få infria.. varför inte ikväll?

Ps. Jag tycker det vore hett att få göra det. Och rättvist på ett sätt, kan du ta det i munnen ska han kunna göra det med.
  • Anonym (Mums)

Har en grym erfarenhet rätt nyligen, efter jag sprutat henne full så ställer hon sig mig över mig och jag samlar upp sperman i min mun, sedan lämnar jag över sperman i hennes mun och så kysser vi varandra hett. Tänder oss båda enormt

• Stayso

Skulle inte bli upphetsad av att en man slickar min fitta när det är sperma i och på den.

Sen gillar jag inte när det är slobbigt heller. Jag får gärna vara våt men ogillar när det är massa saliv och blöt överallt. Gillar lite friktion.

• razzmatazz

Jag hade en relation med en man som verkligen gillade att slicka mig efter att han kommit i mig. Även att kyssas efter att han kommit i min mun och - min absoluta favorit - facesitting efter att han sprutat i mig.

Detta är några år sedan. Min nuvarande är inte intresserad av närkontakt med sin egen sperma vilket jag såklart respekterar, även om jag skulle önska att det vore annorlunda.

Svar på tråden Slickad efteråt