• Anonym (LoveToLick)

    Slickad efteråt

    Hej,

    Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

    Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

    Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

  • Svar på tråden Slickad efteråt
  • OlleSQ

    Anabola och proteindrinkar, snart kommer det väl fram att du vaxar dig också. Vem som har problem med sin manlighet här det ingen som helst tvekan om. Det du borde träna är dock din hjärna för dit går inte hissen riktigt ända upp ;)

  • Smulan 89

    Min man vill inte slicka mig efter att han har kommit i mig, så situationen har inte uppkommit här hemma. Skulle han vilja det så får han självklart det. Jag älskar oralsex, både att ge och få.

    En riktig karl för mig tar hand om sin kvinna och ser även till hennes njutning och välmående. En karl som bara bryr sig om sin egen njutning får skaffa sitt ett eget boende och sitta där och runka tills han och hans arm är nöjda.

  • villbusa
    Smulan 89 skrev 2014-11-25 22:36:46 följande:

    Min man vill inte slicka mig efter att han har kommit i mig, så situationen har inte uppkommit här hemma. Skulle han vilja det så får han självklart det. Jag älskar oralsex, både att ge och få.

    En riktig karl för mig tar hand om sin kvinna och ser även till hennes njutning och välmående. En karl som bara bryr sig om sin egen njutning får skaffa sitt ett eget boende och sitta där och runka tills han och hans arm är nöjda.



    Japp precis så är det!! och ju mer och bättre jag gör det för min kvinna, desto mer och bättre får jag tillbaka... win win situation.....   så det är klart jag suger hennes klitta och fyller henne med fingrar även efter jag sprutat i henne, brukar bli succe och en eller flera bonusorgasmer som gör henne nöjd och glad! Tungan ute
  • Anonym (Maja)
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 16:25:15 följande:
    Här går pojkar som slickar fitta tillsammans och försöker reta upp mig.
    För det första vet ni inget om anabola och hur man tränar så det skriver jag inte här.

    Skildnaden på pojkarna i denna tråd och en man som mig är att samtidigt som ni slickar fitta undergivet på nån sliten tjej så får jag min ståtliga batong avsugen av nån vacker dam.

    Jag möter alltid stor respekt när jag kommer med min 100kg+ kropp.
    Ni pojkar i denna tråd borde också träna så kanske ni kan bli lite manligare.
    Baserat på hur kvinnligt ni skriver bör ni nog börja att träna och tighta till era ringmuskler innan ni går vidare till andra muckelgrupper era små fikusar!


    Vet du vad, det är helt okej att vara homosexuell. Alla är vi människor, lika värda, oavsett läggning, etnicitet eller kön. Så oroa dig inte, kom ut, vi kommer acceptera dig som du är.

    För oss vana ögon här i forumet så är det inte svårt att känna igen en rädd, osäker, säkert spinkig liten man när man ser en. Just en sån som precis nått full förståelse angående sin sexuella läggning. Du kanske tror att du är mindre värd för att du gillar att titta på rakade pungkulor på nätet, eller att du dagdrömmer våta drömmar där någon överdominant man tar dig hårt i analen. Men du är faktiskt lika mycket människa för det!

    Så sluta gömma dig, kom ut och var den du är! Träffa en man som älskar dig, börja suga kuk och ta den i bak så kommer du bli lycklig! You were born this way baby!

    <3 Puss puss
  • villbusa
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 15:25:15 följande:
    Här går pojkar som slickar fitta tillsammans och försöker reta upp mig.
    För det första vet ni inget om anabola och hur man tränar så det skriver jag inte här.

    Skildnaden på pojkarna i denna tråd och en man som mig är att samtidigt som ni slickar fitta undergivet på nån sliten tjej så får jag min ståtliga batong avsugen av nån vacker dam.

    Jag möter alltid stor respekt när jag kommer med min 100kg+ kropp.
    Ni pojkar i denna tråd borde också träna så kanske ni kan bli lite manligare.
    Baserat på hur kvinnligt ni skriver bör ni nog börja att träna och tighta till era ringmuskler innan ni går vidare till andra muckelgrupper era små fikusar!

    Skulle nog säga att de anabol och testosteronstinna småvalparna på gymmet är de som vet minst om träning, ofta har de hoodtröja för att hålla sig varma ( de blir tydligen inte varma nog av att träna??) och handskar, för att deras fjolliga små händer inte tål att slitas mot stålet i stänger och hantlar, patetiskt.

    Du kanske inte passar i den bilden? Nehej, men jag passar inte i din bild heller, har idrottat på hög nivå i över 20 år, och kan nog en del om träning, och känner till hur anabola slår ut den eventuella tankeverksamhet som funnits.

    Att tillfredsställa sin kvinna med tunga händer och kuk är inte det minsta undergivet, det är nog det manligaste som finns skulle jag påstå. Att bara tänka på sin egen njutning är för småpojkar och idioter....
  • MaryM
    villbusa skrev 2014-11-25 23:06:40 följande:

    Skulle nog säga att de anabol och testosteronstinna småvalparna på gymmet är de som vet minst om träning, ofta har de hoodtröja för att hålla sig varma ( de blir tydligen inte varma nog av att träna??) och handskar, för att deras fjolliga små händer inte tål att slitas mot stålet i stänger och hantlar, patetiskt.

    Du kanske inte passar i den bilden? Nehej, men jag passar inte i din bild heller, har idrottat på hög nivå i över 20 år, och kan nog en del om träning, och känner till hur anabola slår ut den eventuella tankeverksamhet som funnits.

    Att tillfredsställa sin kvinna med tunga händer och kuk är inte det minsta undergivet, det är nog det manligaste som finns skulle jag påstå. Att bara tänka på sin egen njutning är för småpojkar och idioter....


    Word! <3
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Tumme upp)
    villbusa skrev 2014-11-25 23:06:40 följande:

    Skulle nog säga att de anabol och testosteronstinna småvalparna på gymmet är de som vet minst om träning, ofta har de hoodtröja för att hålla sig varma ( de blir tydligen inte varma nog av att träna??) och handskar, för att deras fjolliga små händer inte tål att slitas mot stålet i stänger och hantlar, patetiskt.

    Du kanske inte passar i den bilden? Nehej, men jag passar inte i din bild heller, har idrottat på hög nivå i över 20 år, och kan nog en del om träning, och känner till hur anabola slår ut den eventuella tankeverksamhet som funnits.

    Att tillfredsställa sin kvinna med tunga händer och kuk är inte det minsta undergivet, det är nog det manligaste som finns skulle jag påstå. Att bara tänka på sin egen njutning är för småpojkar och idioter....


  • Anonym (slidan1)

    Jag hade älskat det. Lite av en dröm och tyvärr är du nog bara en på miljonen. Så jag drömmer vidare....

  • villbusa
    Anonym (slidan1) skrev 2014-11-26 00:59:59 följande:

    Jag hade älskat det. Lite av en dröm och tyvärr är du nog bara en på miljonen. Så jag drömmer vidare....



    Finns nog fler än så....men du kanske måste våga antyda att du skulle gilla det...Flört
  • OlleSQ

    Det är nog vanligare än man tror men som sagt, man måste våga prata om det också. Det är nog det vanligaste felet man gör i ett förhpllande att man inte pratar. Sen förstås att ena parten tjatar om vad denne ville...


     


    Både slicka och leka med fingrarna i efteråt är busigt och jag gillar det mycket... ge henne den där sista kicken ;)

Svar på tråden Slickad efteråt