• Anonym (LoveToLick)

Slickad efteråt

Hej,

Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

• Svar på tråden Slickad efteråt
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:27:01 följande:
    Du ser, du ser. För att jag inte ägnar mig åt perversioner, så är jag alltså "inskränkt". Snacka om verklighetsförfalskning.

Nej du är inte inskränkt för att du inte ägnar dig åt det du kallar för perversioner, utan just för att du kallar det för perversioner och är väldigt dömande i ditt sätt att uttala dig om det som är verklighet och njutning för många andra.....

Verklighetsförfalskning är väl att hänvisa till bibeln som någons slags rättesnöre.... en 1500 år gammal samling av noveller och "hitte på.."..
  • MammAmma
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:25:12 följande:

Javisst, folk har säkert alltid ägnat sig åt perversioner. Skillnaden är dock att många idag snarare betraktar dessa perversioner som dygdiga snarare än syndiga.. Man har alltså vänt på hela perspektivet! Alltså, de som har ett sunt sexualliv , betraktas idag som allmänt "knäppa", "syndiga"och "perversa", och de som ägnar sig åt allsköns perversioner, betraktas som "dygdiga, "normala".

Hur det går för kulturer där sodomin upphöjs till dygd, vet vi bl.a. genom Bibeln.

Ja, tacka fan för att vi lever i ett sekulariserat land!

Att överhuvudtaget tänka på sex mellan samtyckande vuxna som 'syndigt' är ju helt galet. Du har det sex du vill ha, låt andra få göra detsamma utan att lägga dig i och fördöma. Det är faktiskt ingen som bryr sig i att du föredrar vanligt vaginalt sex i missionären, så varför ska du bry dig i hur andra har sex?
  • villbusa
    MammAmma skrev 2014-11-30 15:33:42 följande:
    Ja, tacka fan för att vi lever i ett sekulariserat land!

Att överhuvudtaget tänka på sex mellan samtyckande vuxna som 'syndigt' är ju helt galet. Du har det sex du vill ha, låt andra få göra detsamma utan att lägga dig i och fördöma. Det är faktiskt ingen som bryr sig i att du föredrar vanligt vaginalt sex i missionären, så varför ska du bry dig i hur andra har sex?

Du är underbar MammAmma! 
    Tack för att det finns intelligenta ickedömande personer som du här på forumet!Solig
  • Anonym (Arne Wize)
    villbusa skrev 2014-11-30 15:28:23 följande:
    Och Bibeln skulle vara en trovärdig källa som vi kan rätta in våra liv efter? Jo tjena...... gå på vattnet, sju fiskar räcker till att mätta jordens befolkning, uppståndelsen som skrevs in i evangelierna först 200 år efter den påstådda händelsen etc. etc.     Kräks löjeväckande.....
    Bibeltexterna är ju inte bara moraliserande, utan också historiska dokument, som säger något om den tid under vilken de författades.

Sensmoralen när det gäller ´historien om Sodom och Gomorrah är sannolikt att 'det går åt helvete för civilisationer som upphöjer perversionen till dygd'. Jag tror det ligger mycket i det.
  • MammAmma
    villbusa skrev 2014-11-30 15:38:57 följande:

Du är underbar MammAmma! 

Tack för att det finns intelligenta ickedömande personer som du här på forumet!

Tack för de vänliga orden! :-*
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:41:42 följande:
    Bibeltexterna är ju inte bara moraliserande, utan också historiska dokument, som säger något om den tid under vilken de författades.

Sensmoralen när det gäller ´historien om Sodom och Gomorrah är sannolikt att 'det går åt helvete för civilisationer som upphöjer perversionen till dygd'. Jag tror det ligger mycket i det.
    Historiska dokument som säger något om den tid de författades under, helt rätt!!
    Att du tror på historien om Sodom och Gomorrah upphöjer ju inte det till en trovärdig sanning som vi kan, vill, eller måste leva våra liv efter.

I min värld är kommunism en vacker tanke, allas lika värde, allas rätt till lika förutsättningar, ekonomi, boende, etc, etc,   Tyvärr tror jag inte på det som ett fungerande samhällskick därför att vi människor helt enkelt är olika och vill olika saker med våra liv.....

Men allas lika värde och möjlighet att leva liv som gör dem lyckliga utan fördömande från moralister tror jag däremot väldigt mycket på.....
  • Anonym (Arne Wize)
    villbusa skrev 2014-11-30 15:31:56 följande:

Nej du är inte inskränkt för att du inte ägnar dig åt det du kallar för perversioner, utan just för att du kallar det för perversioner och är väldigt dömande i ditt sätt att uttala dig om det som är verklighet och njutning för många andra.....

Verklighetsförfalskning är väl att hänvisa till bibeln som någons slags rättesnöre.... en 1500 år gammal samling av noveller och "hitte på.."..
    "1500 år gammal"?

Usch vad du är okunnig.
  • Anonym (Arne Wize)
    villbusa skrev 2014-11-30 15:48:00 följande:
    Historiska dokument som säger något om den tid de författades under, helt rätt!!
    Att du tror på historien om Sodom och Gomorrah upphöjer ju inte det till en trovärdig sanning som vi kan, vill, eller måste leva våra liv efter.
    Vilket jag heller inte har påstått. Var vänlig, lägg inte ord i min mun.

Däremot kan ju historiska dokument precis som nutida dokument, säga något om verkligheten.

F.ö. skulle jag tro att du själv delar mycket av den moral som påbjuds i Bibeln, t.ex. "älska din nästa som dig själv". Eller?
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:49:35 följande:
    "1500 år gammal"?

Usch vad du är okunnig.

Huvudpersonen föddes enligt vår tideräkning för ungefär 2014 år sedan. Vissa skrifter sägs vara från den tiden, tilläggen med uppståndelsen hävdar flera forskare skrevs till 150-200 år efter de ursprungliga texterna om korsfästningen.... vilka andra ändringar och tillägg som gjorts genom åren vet varken du eller jag, det jag menade med 1500 år,
    Eller du kanske kan datera alla ursprungliga texterna och garantera att de inte ändrats, eller kompletterats under tiden som gått? Har du läst dem på originalspråk i original utgåva kanske??
Svar på tråden Slickad efteråt