• Anonym (LoveToLick)

Slickad efteråt

Hej,

Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

• Svar på tråden Slickad efteråt
  • Anonym (Större än dig)
    Anabolakillen skrev 2014-11-24 14:40:39 följande:
    En massa småkillar som går ihop med deras gemensamma intresse att de är sexuellt undergivna.

Ert feminina slickeri är sjukt omanligt.

MaryM det är fikusar som slickar dig efteråt, en riktig man som mig sätter på dig hårt och när jag är färdig så ska du vara nöjd.

Det behöv onekligen riktiga män här som kan ryta till när små pojkar och fikusar sprider sina sjuklikheter. 
    Riktiga män? En som kallar sig anbaolakillen? Antag att namnet syftar på att du tar det. Det bevisar ju att du såg dig som lite och klen. Och alldeles för lat för att orka träna rent för att bygga upp riktiga muskler och inte vattenfyllda.
  • ÄngDal
    MaryM skrev 2014-11-24 14:00:41 följande:

Tack Olle, Manne, Större än dig och jssebastienigen som visar att det finns hopp för manligheten, puss på er.

För att svara på TS fråga: Hmmm.. om du verkligen visat att du ÄLSKAT det och inte tyckt det var äckligt. Jag är rätt känslig för att killen ska tycka att man är ofräsch, vill alltid tvätta mig precis innan om det går.

En annan grej: slickad efteråt överhuvudtaget.. kan ibland känna att man är "till besvär" då och att killen redan kommit och är uttråkad.. Ärligt killar. Är det dumt att tänka så?

Ja, MaryM, det är dumt att tänka så: det är underbart att slicka en fitta när man än gör det - före, under eller efter... ;)
    Jag slickar gärna kvinnan mer än en gång så varför inte både som förspel och efterspel. Eller morgon, middag, kväll Tungan ute
  • Anonym (La)
    Anabolakillen skrev 2014-11-24 09:38:45 följande:

Jag får anta att du gillar killar också eller kanske rent av är fikus?

Det du skriver är sjukt omanligt och du verkar tända på att bli dominerad, varför inte låta tjejerna sätta på dig med strapp-on också, Ha Ha

Du antar att han är fikus för att han vill ge en kvinna njutning? Är nog snarare du som är det om du inte förståe dig på att vilja det själv. Hahahaha
  • Anonym (R)
    Anabolakillen skrev 2014-11-24 11:11:40 följande:
    Jag är sugen på att ta med dig till gymmet och bryta av dig på mitten din lilla Internet tuffing.

Du verkar nästan lite tänd på trådskaparen, du kanske vill gå ner på han också och suga han ren?
    Du kanske skulle gå till skolan istället för till gymmet då du inte kan skriva ordentligt. Du särstavar bland annat.
  • Anonym (R)
    Anabolakillen skrev 2014-11-24 14:40:39 följande:
    En massa småkillar som går ihop med deras gemensamma intresse att de är sexuellt undergivna.

Ert feminina slickeri är sjukt omanligt.

MaryM det är fikusar som slickar dig efteråt, en riktig man som mig sätter på dig hårt och när jag är färdig så ska du vara nöjd.

Det behöv onekligen riktiga män här som kan ryta till när små pojkar och fikusar sprider sina sjuklikheter. 
    Hur skulle man bli nöjd då om du inte använder tunga eller något? Hört att killar som håller på med anabola får extremt liten penis. Och är det ditt enda trick så njaaaa
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (LoveToLick) skrev 2014-11-24 09:07:35 följande:

Hej,

Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

Ååååå jaaaa!! verkligen, vilken dröm för mig med en kille som dig! Önskade verkligen att fler och fler killar uppskattade att få tjejen att njuta som du gör, än så länge har jag haft killar som brytt sig om min njutning också men ingen på det viset som du!
  • MaryM
    ÄngDal skrev 2014-11-24 18:36:48 följande:
    Ja, MaryM, det är dumt att tänka så: det är underbart att slicka en fitta när man än gör det - före, under eller efter... ;)
    Jag slickar gärna kvinnan mer än en gång så varför inte både som förspel och efterspel. Eller morgon, middag, kväll Tungan ute
    Mmmm OK ska sluta med dumma tankar då. Vad underbar du verkar och TS med, puss på er :)
  • ÄngDal
    MaryM skrev 2014-11-24 22:12:42 följande:
    Mmmm OK ska sluta med dumma tankar då. Vad underbar du verkar och TS med, puss på er :)
    Bra, tänk bara positivt - och se till att mannen slickar dig ofta och mycket och att han verkligen tycker om det (det finns ju inget mer underbart än att ligga mellan en kvinnas ben och tillfredsställa henne).Hjärta

Puss på dig själv! {#emotions_dlg.flower}
  • Anabolakillen
    ÄngDal skrev 2014-11-24 23:31:00 följande:
    Bra, tänk bara positivt - och se till att mannen slickar dig ofta och mycket och att han verkligen tycker om det (det finns ju inget mer underbart än att ligga mellan en kvinnas ben och tillfredsställa henne).Hjärta

Puss på dig själv! {#emotions_dlg.flower}
    Denna tråd är full av små män med alla typer av komplex.
    Gemensamt är nån form av sexuell störning, tror flertalet av er så döljer sig en homosexuell längtan efter män bakom er undergivna fasad av fittslickeri till kvinnor.

Jag tycker synd om er flickor, ni skulle verkligen behöva en skola där ni får lära er vad manlighet är.

För en riktig man kommer hans sexualitet först, kvinnans är sekundär.
    Jag vet att när jag kört över min kvinna och jag är färdig så kommer hon vara mer än nöjd, de vill inte ha några fikusar till fittslickare som flickorna i denna tråd.
  • Wildhunter
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 11:00:07 följande:
    Denna tråd är full av små män med alla typer av komplex.
    Gemensamt är nån form av sexuell störning, tror flertalet av er så döljer sig en homosexuell längtan efter män bakom er undergivna fasad av fittslickeri till kvinnor.

Jag tycker synd om er flickor, ni skulle verkligen behöva en skola där ni får lära er vad manlighet är.

För en riktig man kommer hans sexualitet först, kvinnans är sekundär.
    Jag vet att när jag kört över min kvinna och jag är färdig så kommer hon vara mer än nöjd, de vill inte ha några fikusar till fittslickare som flickorna i denna tråd.
    Du verkar vara en riktig tuffing !! en sån som tjejerna trånar efter... som vet vad du vill.. och skiter i vad andra tycker.. det är väldigt manligt att "knulla av sig" sen skita i hur tjejen har det... tänk om alla vi andra killar kunde vara så tuffa som du... fast du kanske mognar till lite i tankarna när du blivit så stor så du är myndig.... då kanske du till och med inser att ingen blir imponerad över ditt dravel.. eller att tjejerna faktiskt inte blir det minsta intresserade av ditt billiga försök att låta tuff... de minsta hundarna skäller mest.. och de svagaste och klenaste killarna har störst behov av att få leka "riktiga män"... kryp tillbaka i ditt lilla hål lillkillen... sen kan du kaxa upp dig när du har något att kaxa för istället...
Svar på tråden Slickad efteråt