• Anonym (LoveToLick)

Slickad efteråt

Hej,

Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

• Svar på tråden Slickad efteråt
  • Anonym (Gäris)

Har jag redan kommit är jag inte så glad i det eftersom jag då är så känslig där nere. Men om inte är det vara att köra på, då spelar det ingen roll om du redan varit inne.

• Anonym (Elle)

Jag skulle tycka det var härligt, alltså vissa killar är ju så mesiga när det kommer till att slicka.. Har inget emot att suga efter killen vart inne i mig men vissa killar vill ju knappt röra en där nere efter man haft sex haha ;) Sen har jag givetvis träffat några få killar som inte haft nåt emot det hehe

• Aylae
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 21:51:16 följande:

Ännu en passiv fittslickare och fikus?

Ska jag plocka med dig till gymmet och käka dig istället för proteindrinken?

LMFAO! !!!! Lycka till med att ge kvinnor njutning ;)
  • Lord Hans
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 21:51:16 följande:
    Ännu en passiv fittslickare och fikus?
    Ska jag plocka med dig till gymmet och käka dig istället för proteindrinken?
    Jag visste väl att det gömde sig lite undanträngda homosexuella tankar i dig. Det är ok att släppa fram dem, ingen kommer att reta dig.
  • Sambokille34
    Anonym (slidan1) skrev 2014-11-26 00:59:59 följande:

Jag hade älskat det. Lite av en dröm och tyvärr är du nog bara en på miljonen. Så jag drömmer vidare....

Jag bistår gärna med hjälp ifall du vill:) de är helt underbart å slicka rent efter sig:D
  • Anonym (skyline)

Det är en liten dröm jag har att få slicka min fru ren efteråt.

Vet inte riktigt hur hon skulle reagera om jag sa något om det bara.

• villbusa
    Anonym (skyline) skrev 2014-11-26 11:42:09 följande:

Varför säga något? Det är väl bara att med ett leende kyssa sig ner över magen och fortsätta leken efter du tömt dig i henne.......??   Vad är det värsta som kan hända?
  • Prinsessan 83

Jag tycker de är oerhört skönt att bli slickad.. 
    efteråt.. före, mitten efter jaaa
    frågan är om de finns ngt tillfälle man inte! vill bli slickad..? 

Jag njuter grymt mkt av det iallafall om han,hon 
    är bra på det

• villbusa
    Prinsessan 83 skrev 2014-11-26 21:09:55 följande:

Jag tycker de är oerhört skönt att bli slickad.. 
    efteråt.. före, mitten efter jaaa
    frågan är om de finns ngt tillfälle man inte! vill bli slickad..? 

Jag njuter grymt mkt av det iallafall om han,hon 
    är bra på det

Å det är ju så fantastiskt härlig och upphetsande att slicka en kvinna som verkligen gillar att ta emot och njuter av det.....Tungan ute
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (skyline) skrev 2014-11-26 11:42:09 följande:

Exakt samma för mig. Vet inte hur hon skulle reagera. Någon gång sprutade jag över hennes mage och sen när jag pullade henne och sög på hennes bröst så sa hon typ akta där och menade att sperman var rätt nära. Vet inte om det var av hänsyn till mig eller om hon inte tycker om att se mig slicka i mig sperma. :/
Svar på tråden Slickad efteråt