• Liggasked75

Frugan är tråkig i sängen

Hej Hej!

Undrar hur ni andra hade resonerat , speciellt ni tjejer!

Min fru som närmar sig 40 vill bara ha sex på hennes villkor . Tex. Hon bestämmer ställning i sängen och om hon får välja så ska hon endast ha sex 1 gång i veckan och endast rida.

Nu är det så att jag gillar fler ställningar , samt även oral och analsex men det är mer eller mindre otänkbart . Har försökt flera gånger att prata om detta men kommer ingenstans , då sex är viktigt och även kemin när man har sex , har jag funderat på att lämna henne istället för att "knulla av mig nån annanstans " .

Tidigare har vi haft sex ofta och även 69:an förekommit ofta och även analsex men nu är det kört.

Varför ?

vad ska jag göra ?

• Svar på tråden Frugan är tråkig i sängen
  • lin08

Äckligt....stackars din fru. Hur kan du ens tänka på att lämna barnen pga att du saknar analsex? Låter helt rubbat. Som att sex är allt? Sjukt sjukt

• Anonym (Vf)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-30 00:06:50 följande:
    Ts, tycker du om att ha en snopp i analen?

Eller kan du förstå din fru att hon inte heller gör det?

Ang. ställningar, du kan väl sexvägra och säga att vill hon ha sex får hon gå med på andra ställningar ibland, om det inte gör ont på henne förstås.
  • jagärjagvemärdu

förstår dig TS, sex är typ 50% av ett förhållande. sätt dig ner och verkligen diskutera det med henne, berätta att du funderar på separation. kanske kan ni ha ett öppet förhållande? då är du ju inte otrogen och gör inget bakom hennes rygg. du blir lycklig och belåten och hon med, win-win liksom

• sextiotalist

Ni verkar inte investerat så mycket i ert förhållande om det endast hänger på att du inte får analsex eller oralsex. 
    Om jag hade träffat en man och hans enda orsak till att han lämnade var att han inte fick den typ av sex som han ville ha, så hade nog den mannen varit utesluten som potentiell partner.

• snale

om hon bara går med på en ställning för dom andra inte är sköna, o vägrar låta dig typ köra missionär. så kan du ju fråga henne om hon bryr sig om dina behov.

om hon inte bryr sig om dig tillräckligt för att kompromissa minsta lilla, så äre la dags o ifrågasätta förhållandet.

• Anonym (haha)

Denna tråden kan ju inte vara sann. Lämna pga inget oral- eller analsex? Hon gillar ju uppenbarligen inte det och hur kan man vilja ha oral- eller analsex med någon som man vet inte giller det? Då är man ju inte normalt funtad.

• Armageddon

Det handlar inte bara om analsex, eller oralsex, det handar om att hon enbart vill ha sex på ett sätt, och på hennes villkor.

Ts har aldrig påstått att han vill ha sex med henne mot hennes vilja, utan han skulle vilja att hon vill ha samma sex som hon gillade förr.

Han vill alltså leva med någon som är intresserad av ett roligare sexliv än samma ställning år och år in, och då hans fru verkar ha tappat intresset och inte är intresserad av hans behov, så är väl en separation lämplig.

Skulle mitt sexliv förändras till det som ts beskriver skulle jag också lämna, då är det uppenbart att man inte passar ihop längre.

• Liggasked75

Tack för era reflektioner :)

Intressant att både få sina tankar bekräftade samt att jag även fått nån tankeställare av er :)

Igår blev det iaf missionären , inte vad jag hoppat men iallafall en förändring

• 3barnspappan

Se där, grattis! :)

Sex blir lätt så himla kravbelagt. Hon känner säkerligen av dina förväntningar, och så blir det baklås av alltihop.

Prata med henne nån kväll. Fråga henne hur hon känner med ert kärleksliv? Låt henne prata! Skuldbelägg inte! Frågar hon vad du tycker så kan du väl säga att du älskar henne och vill ha henne (vilket jag förutsätter här), men att du kan sakna det heta kärlekslivet ni hade förut. Hur känner du om det? Kan vi hitta tillbaka dit på nåt sätt? Och kanske viktigaste frågan: vad kan jag göra för DIG? :)

Been there done that, broder. Det slutade på bästa sätt för mig. Lycka till! :)

• Johan75
    lin08 skrev 2014-11-30 01:13:21 följande:

Äckligt....stackars din fru. Hur kan du ens tänka på att lämna barnen pga att du saknar analsex? Låter helt rubbat. Som att sex är allt? Sjukt sjukt

Fast nu läser du trådstarten som Fan läser bibeln. Tycker det framgår med önskvärd tydlighet att det TS är frustrerad över är fruns totala ignorans för vad han vill och vad han njuter av. TS hade troligtvis inte skrivit den här tråden ifall hon bara var villig att prata med honom. Det är trotts allt hon som har förändrats och nu inte vill göra det de förr gjorde. Det är helt ok - men man får väl för tusan ställa upp på att åtminstone diskutera problemet med den man valt att dela sitt liv med. 
    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Frugan är tråkig i sängen