BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Missade en gång nu idag men vi har två träffar kvar :)
Ja vi kan ju hoppas det, är man gravid har man ju redan tillräckligt med saker att oroa sig över som det redan är :p
Strulet hoppade nog till mig istället ;) Varit på sjukhuset hela dagen för vändningsförsök som misslyckades. Bebisen är envis och vill verkligen ligga med rumpan neråt.. Så nu väntar jag på att få en tid för kejsarsnitt inom 3 veckor. Vet inte riktigt vad jag känner än.. Har valet att föda vaginalt också men verkar som att det är så mycket risker.. Positiva är ju att vi får en exakt dag då bebisen kommer, om den inte väljer att komma tidigare då :)
Ja men verkligen:p Fast jag är ganska van då jag kan behöva kissa ofta pga. mitt blodsocker.
Ja men precis:)
Usch då, men skönt att de håller koll på dig och bebis ändå:)
Okej, spännande. Vi ska dit på tisdag för att titta hur mycket hon väger och så:) Känns spännande.
Jag går in i v.36 på söndag:p Så jag är i v.35 just nu. Börjar känna mig så himla trött på att ha ont i kroppen och på denna foglossning gör inte saken bättre. Men det löser sig:)
Ett litet tag kvar men jag hoppas det går fort tills bebis är här:)
Tänkte bara kika in och säga att våran lilla pojke hade bråttom ut, ett dygn innan planerat snitt! Så efter vattenavgång inatt så ligger vi nu på BB och allt känns helt underbart :) Kejsarsnitt var faktiskt en fin upplevelse, mer än jag hade trott!
Nu är vi mest bara trötta efter ingen sömn inatt.
Snart är det eran tur också tjejer :)
Ja man har ju som alltid varit inställt att klart man ska föda vaginalt.. Men nu har det landat lite och jag är helt inställd på kejsarsnitt och vant mig med tanken :) Så nu på måndag den 25e är det dags, om den inte vill ut redan i helgen då jag tydligen redan öppnat mig 3cm.. :p Så sjukt att veta att om 3 dagar är bebis här :D
Hur går det för er? :)
Tänkte bara kika in och säga att våran lilla pojke hade bråttom ut, ett dygn innan planerat snitt! Så efter vattenavgång inatt så ligger vi nu på BB och allt känns helt underbart :) Kejsarsnitt var faktiskt en fin upplevelse, mer än jag hade trott!
Nu är vi mest bara trötta efter ingen sömn inatt.
Snart är det eran tur också tjejer :)
Blev knäppt med telefon ^^
mina smylisar blev visst frågetecken längre upp med :p