BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Ja tillslut blev de våran tur :D 26/6 föddes våran dotter :D. Allt gick bra förutom att ryggmärgsbedövnigen inte blev rätt så efter 3dje gången fungerade de! Personalen var kanon
Tack :) ja va bra!
De va jätte jobbigt att bedövningen inte fungerade direkt, jag hade tydligen tjocka blodkärl Men de dumma va att första läkaren så inget om att de kanske måste göras om utan sen blev dom andra paff att bedövningen inte tog. Kom en annan läkare som provade men hon sa direkt att de måste göras om. Tillslut fungerade de, den känslan va så skön att jag äntligen kunde slappna av. sen gick de bra :) personalen va kanon och framförallt en av barnmorskorna.
Ja lite så trodde jag med men icke :p.
Okej bra de är bättre :) jaha skönt att hon är lugn.
Jodå de går jätte bra tycker ja:) också väldigt lugn och nöjd. Ja hoppas de fortsätter så :)
Hehe ja du försvann länge ;)
Tänk att nu har vi våra små här :)
Det rullar på, nu är vi helt ensamma hemma efter att sambon hade semester hela juni men det funkar :) Han är väldigt lättsam, lite grinig då han nu senaste dagarna har fått lite ont i magen. Försöker få in lite rutiner nu, förut har han fått styra dagarna helt när han ska sova osv men tror rutiner är bra. Nätterna börjar bli fantastiska, ibland sover han 4 timmar i sträck för att sedan sova 3 timmar till det är rena lyxen. hehe!
hur går det för er då? känns allting bra? Har hon fått något namn? :)
Mysigt att ni fått era godingar. Jag har gått över i morgon 1
Vecka men dom vill att vi stannar kvar här tills lillen har kommit. Vi har bott på patienthotellet men fick idag stanna kvar på bb
Mysigt att ni fått era godingar. Jag har gått över i morgon 1
Vecka men dom vill att vi stannar kvar här tills lillen har kommit. Vi har bott på patienthotellet men fick idag stanna kvar på bb
Igår vart jag igångsatt o 21.22 tittade en liten tjej ut :)