BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Meeeen åååå:D tänkte gå in o svara på de här inlägget men såg ditt senaste GRATTIS :D va kuuuul:D gick det bra med allt?? ????
så spännande att det verkligen kan bli när som! O att de va dygnet innan. ????????
För oss går de bra:) är lugnt. Så spänd på att få veta hur bebis kommer att välja att ligga!
Stort Grattis till lilla killen:D Gud så roligt. Gick allt bra? Har ni fått komma hem nu eller hur länge stannar man vid ett kejsarsnitt?
Kollar de innan om man är öppen osv eller åkte ni bara in pga. värkar? Blev det akut snitt eller vad hände?
Skönt att det gick bra och att det var en bra upplevelse:)
Jag vill att bebis ska komma ut. Jag får säkert gå över bara för att mitt socker och blodtryck och allt är så bra.
Fast vi får se på tisdag vad som händer:) Om det eventuellt blir prat om igångsättning eller inte.
Men så roligt för er. Kan inte sluta le över att ni fått eran bebis:) Har ni hittat något namn till honom nu?:)
Vi var hos bm igår och det gick jätte bra:)
Nästa vecka får vi se våran mini igen. Blir då vi får reda på hur det kommer bli med ev. igångsättning osv. Jag har så ont i bäckenet att jag bara vill att bebis ska komma nu. Men som sagt, vi får se nästa vecka:)
Längtar.
hur går det för dig? Har ni varit på någon mer koll? När kollar de hur bebis ligger för dig? Vet inte vilken vecka man gör det på friska gravida personer:p
Tack!! Det gick jättebra! Hade precis lagt mig när vattnet gick och tänkte bara att "nej inte nu!". Väldigt oväntat i och med att jag inte haft några känningar alls egentligen att det skulle vara pågång. I och med att han var en rumpnisse så fick vi ju åka in på förlossningen på engång där även värkarna satte igång ordentligt så det ordnades med snitt utan någon väntetid.
Lite snopet när man ändå hade en dag planerad liksom, hade ju grejer jag skulle fixa sista dagen ju.. :p
Skönt att allt flyter på bra för er nu :)
Tack!! Det gick jättebra! Hade precis lagt mig när vattnet gick och tänkte bara att "nej inte nu!". Väldigt oväntat i och med att jag inte haft några känningar alls egentligen att det skulle vara pågång. I och med att han var en rumpnisse så fick vi ju åka in på förlossningen på engång där även värkarna satte igång ordentligt så det ordnades med snitt utan någon väntetid.
Lite snopet när man ändå hade en dag planerad liksom, hade ju grejer jag skulle fixa sista dagen ju.. :p
Nu var det ett tag sedan jag var in och skrev känner jag:p haha.
Okej, men det är "uthärdligt" eller vad man ska säga? :)
Jaha, oj, det visste jag inte. Vi har varit in någon sväng men jag har inte känt att det skulle vara riktiga värkar direkt. Men sambon blir så orolig hela tiden så han har ringt och vi har fått åka in:p Nu är det så att bebis var ganska stor förra veckan så jag har tjatat om att få en igångsättning. Jag var öppen lite och mogen som det lät. Hon som undersökte mig i igår sa inte så mycket så jag vet inte. Ska i alla fall åka på förlossningen och så ska de testa att sätta igång mig. Så jag hoppas verkligen det lyckas. För nu börjar jag bara må sämre och sämre på nätterna. Förvärkar eller något. Ont gör det så jag får se. Känner mig väldigt nervös men hoppas på det bästa. Var fullt på förlossningen i tisdags så de ville inte att jag skulle sättas igång då eftersom jag gärna vill ha all hjälp jag kan få:p Men som sagt. Får se hur det går:)
Åh, vad mysigt. Men jag förstår att du vill ha egen tid också. Det kanske går bättre nu?:) Åh, Nils. Det låter jätte gulligt:)