BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Tänkte bara meddela att våran lilla tjej nu har kommit ut.:) vi ligger nu på bb och njuter:) tråkigt att jag fick så sur personal under själva förlossningen.
Tänkte bara meddela att våran lilla tjej nu har kommit ut.:) vi ligger nu på bb och njuter:) tråkigt att jag fick så sur personal under själva förlossningen.
Ja nu njuter vi bara här i bebisbubblan ^^) Lite sömn på nätterna men antingen får man planera in en tupplur på dagen tillsammans med han eller låta kaffebryggaren gå varm hela dagen... ;) Vi har lärt känna varandra nu och allting känns bra och man har kommit in i mammarollen nu :)
Nu vill jag ha lite värme och fina dagar så man kan gå ut och gå många vagnpromenader :)
Snart din tur! :D
Ja tillslut blev de våran tur :D 26/6 föddes våran dotter :D. Allt gick bra förutom att ryggmärgsbedövnigen inte blev rätt så efter 3dje gången fungerade de! Personalen var kanon
Åh vad mysigt!! Grattis!! :D Gick allting bra? Förutom den sura personalen.. Hur mår ni? :)
Grattis :D:D :D å va kul!!
Men de gick bra med allt? :)
jaha :s ja men va tråkigt att dom va sur!! Dåligt!
Hur är allt nu? :D
Tack och grattis själv:) allt gick bra. Allt gick snabbt ändå. Dom trodde inte jag skulle gå samma dag jag blev igångsatt men min kropp var nog redan på gång med förlossningen.
Hur gick det för dig annars att bedövningen inte var så bra?
Jag trodde bedövningen skulle hålla i sig hela tiden även under krystningarna. Men nu vet jag att det inte hjälper. Haha.
Det känns fortfarande ovanligt men det börjar bli bättre. Känner mig trött men det är inte lika illa som förut tror jag. Hon är väldigt lugn. Skriker någon sväng ibland.
Hur gr det för dig? :)