BF Juni/Juli 2015 Östersund
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Hej!
Tänkte fråga om det är någon fler som ska få en liten i Juni/Juli 2015?
Mysigt! Skönt att hon sover så ni får vila också :)
okej, ja våran lilla får också lite magknip ibland så det blir lite attackskrik men det går ju som sagt över när han får ut luften år något håll ;) Skönt att ni fått varit hemma båda två, jag tyckte det var jätteskönt i början när man inte visste så mycket :) Du klarar dig nog fint när han börjar jobba igen, rätt mysigt att få gosa själv och ansvara över bebis ;)
Men vad fint namn :) Kul med lite annorlunda :)
Våran Nils vägde 3420g och var 51cm, lite under medel vad jag förstått :) Hur stor var Shelby? :)
Igår vart jag igångsatt o 21.22 tittade en liten tjej ut :)
byter ämne en kort stund.
Gå med i min grupp på Facebook återtog livet
om ni vill läsa min berättelse.
Ja det gick bara bra. Hon hade lite vatten i lungorna så hon kom till neo avd men är frisk förklarad så nu är vi på bb tills i morgon bitti.
Det går bra, dagarna går rätt fort.. Antingen är vi bara hemma och myser annars är vi ofta iväg och träffar någon som gärna bebismyser ;) Han älskar att åka både bil och vagn så det är busenkelt att ha med honom om man vill gå på stan eller så :) än så länge.. hehe! Längtar liite tills han blir större så man kan leka med han och hitta på lite roliga saker, känns inte som att man kan göra så mycket nu, jag lever ju som vanligt förutom att han också hänger med på ett hörn ;) Vad gör ni om dagarna? Du hade väl lite kompisar med barn också va? :)
Okej vad skönt, är ganska lyx att slippa planera in sina toa och matpauser när någon annan också är hemma :) Tycker egentligen det funkar rätt okej att var själv med honom men det är ju mysigt att vara hela familjen liksom :)
Eller hur, har man en dålig dag gör dom små den genast bättre ^^) Fast inte klockan 04 på morgonen men det är glömt fort ju.. hehe ;)
Hehe ja man känner ju att sömn är en lyxvara nu för tiden ;) Tycker inte nätterna är så jobbiga, försöker att inte planera någon tid då jag ska iväg på dagarna för att kunna sova igen på förmiddagen om vi sovit mindre på natten :) Fast man längtar ju tills den dagen man får sova en hel natt ;) Ammar du eller är det flaskmatning? :) tänkte om man flaskmatar kan man ju dela på nätterna på ett annat sätt och få sova.. :) Jag ammar men tänkte redan när jag var gravid att pumpa ur så sambon kunde ta vissa nätter eller morgnar men har varit för bekväm att testa strula med det :p
Tror dom är i lite perioder med att sova och vara vakna så det är nog inget att oroa sig över. Ena dagen känns det som han är vaken hela tiden och nästa dag kan det kännas som att han sover hela tiden :p Minna är fint, var med på våran tjejlista en stund ^^)
Näe jag är inte så mycket för sånt där.. Är inte själv döpt så han får välja det senare om han vill konfirmera sig och döpas då :) Ni då?
byter ämne en kort stund.
Gå med i min grupp på Facebook återtog livet
om ni vill läsa min berättelse.
Igår vart jag igångsatt o 21.22 tittade en liten tjej ut :)
Ja det gick bara bra. Hon hade lite vatten i lungorna så hon kom till neo avd men är frisk förklarad så nu är vi på bb tills i morgon bitti.