• guchi

Mikael

Varför/varför ska jag inte döpa min blivande son till Mikael, om jag får en ?

• Svar på tråden Mikael
  • taquine
    eslah skrev 2014-12-04 22:53:28 följande:
    Trollar? Nej jag skiter i sånt där, jag kritiserade inte alls utan snarare tvärtom. Skönt att beta av en enkel fråga för en gångs skull. Fast du skulle ställt namnet Mikael mot Anders, det hade varit en jämn och tuff match. smile1.gif
    Pest mot kolera typ Har faktiskt en katt som heter Anders eller rättare sagt går han under  namnet Mördar-Anders . Ännu inte träffat någon sådan Mikael men det kanske kommer (en whip it good Micke känner jag till förresten )
    Goodness me
  • guchi

Nu har ni spårat ur helt tycker jag.

• eslah
    guchi skrev 2014-12-04 22:54:34 följande:

Vart får du allt ifrån ?

Vad menar du? Äh nu är jag seg, ska sova och det borde du också göra.....eller gå och "gör" en liten Micke kanske?
  • guchi
    eslah skrev 2014-12-04 23:06:22 följande:
    Vad menar du? Äh nu är jag seg, ska sova och det borde du också göra.....eller gå och "gör" en liten Micke kanske?
    Eh ok ?
    Jag gör en hel del fast jag är inloggad.
  • eslah
    taquine skrev 2014-12-04 23:03:45 följande:

Pest mot kolera typ Har faktiskt en katt som heter Anders eller rättare sagt går han under  namnet Mördar-Anders . Ännu inte träffat någon sådan Mikael men det kanske kommer (en whip it good Micke känner jag till förresten )

Haha, mördar-Anders?? Driva vidare på det där hade blivit smaklöst.
  • guchi

Sluta nu för Guds skull... Drömmer
    Mikael är fint.

• Anonym (Tihi)

Och system kan heta Linda, eller varför inte Anna. Anna-Karin?

God morgon, förresten.  

• Anonym (Pappa)

Min son heter Michael i andranamn. Bara för att det är ett så vackert namn. Han heter dessutom Daniel i förnamn, ett av de finaste pojknamnen jag vet, även fast det kanske inte är så 2000-tal. Mig spelar det ingen roll alls.

• guchi
    Anonym (Tihi) skrev 2014-12-05 05:52:08 följande:

Och system kan heta Linda, eller varför inte Anna. Anna-Karin?

God morgon, förresten.  

God morgon
  • guchi
    Anonym (Pappa) skrev 2014-12-05 09:44:13 följande:

Min son heter Michael i andranamn. Bara för att det är ett så vackert namn. Han heter dessutom Daniel i förnamn, ett av de finaste pojknamnen jag vet, även fast det kanske inte är så 2000-tal. Mig spelar det ingen roll alls.

Daniel Michael.. låter bra.
    Daniel skulle jag också kunna tänka mig. Glad
Svar på tråden Mikael