• Anonym (fin i kanten?)

Är jag pryd?!

KNULLA KUK FITTA

Dessa ord finner jag så VANSINNIGT avtändande!

Är jag pryd då?? Får jag komplimanger som "Du har så skön fitta" eller att snubben säger att han ska "knulla mig" så känner jag mig kränkt och blir avtänd. Trots detta så har jag tolererat det för att inte skapa dålig stämning!

Vad tycker ni? ?

• Svar på tråden Är jag pryd?!
  • Underhill
    Anonym (fin i kanten?) skrev 2014-12-11 07:44:41 följande:

Tror många killar håller på så. Haft ett förhållande på 2 år, dejtat en ca 1 månad och nu ett KK - och alla de har hållit på så... Därför jag undrar. Undrat om det liksom är vanligt och vad tycker andra? Fick lite bättre insikt nu. Tack :)

Finns väl det som tar för givet att just de ordvalen hör till och "skall" användas för att uttrycka sina heta och passionerade känslor samt för att förstärka den intima stämningen...en del får det säkert från porrfilmens värld, andra hör det från andra osv. Tala om vad du vill o inte vill...alt en kombo där du föregår med "gott" exempel och uttrycker dig som du önskar att den du är med borde uttrycka sig för att nå fram till dig...personligen gillar jag variation som både innehåller de orden du nämner du vill höra mindre av och av andra ord och läten som förhöjer det hela. Sen anser jag att det beror en hel del på HUR man säger det och NÄR. Det behöver ju inte bli och låta så ALFA och taget ur luften bara för att sägas vet du :)
    E vi överens så kör vi
  • Anders 386

Min fru tycker som TS. Och som vanligt funkar det så i sex att det är den som är mest pryd som sätter gränserna. Både när det gäller ord och handling. Men mig kvittar det fullständigt, sexet blir varken bättre eller sämre om jag använder "snuskiga" ord. 

• Gnuggarn

Ja du är pryd! Och tråkig skulle jag säga, vad fan gör det om 100 år om någon viska väser snusk i ditt öra när du ligger?! Tråk tråk tråk

• villbusa
    Anonym (fin i kanten?) skrev 2014-12-11 07:44:41 följande:

Tror många killar håller på så. Haft ett förhållande på 2 år, dejtat en ca 1 månad och nu ett KK - och alla de har hållit på så... Därför jag undrar. Undrat om det liksom är vanligt och vad tycker andra? Fick lite bättre insikt nu. Tack :)

Det är nog ganska olika..... i ett långt förhållande med en jämnårig kvinna var det sällsynt att jag sa något liknande, hon ville inte gärna prata sex med lyset tänt, men om jag någon gång sa något om vilken skönt fitta och hur jag skulle knulla henne mitt under akten så blev hon ju inte direkt mindre kåt av det..... det märktes tydligt, men hon klarade inte att prata om det vid andra tillfällen, och kunde inte stå för att hon gillade att höra dess ord.

Med några yngre kvinnor så har de varit tydliga med att de gillat att bli kallade kåta slynor, könsord , knull dra lite i håret och annat..... .....vet inte om man kan dra några vetenskapliga slutsatser av mina erfarenheter, men att säga att du är pryd kanske jag inte skulle....
  • Anonym (fin i kanten?)
    Gnuggarn skrev 2014-12-11 09:54:49 följande:

Ja du är pryd! Och tråkig skulle jag säga, vad fan gör det om 100 år om någon viska väser snusk i ditt öra när du ligger?! Tråk tråk tråk

Hahaha xD
  • Stårschan

Nej du är inte pryd för det. Men du gör dig själv en björntjänst genom att tolerera det. Det är bättre att du tydligt markerar hur avtändande det är. Stanna upp, titta honom i ögonen och säg att du inte tycker att det är OK att han pratar så. Att du tappar lusten och lika gärna kan gå och tömma diskmaskinen om han ska hålla på så. Låtsas för guds skull inte att du gillar det!

• Stårschan
    Anonym (Ehhh JA!) skrev 2014-12-11 08:27:05 följande:

Haha JA, du är pryd!

I stort sett alla tjejer jag varit med har sagt motsvarande saker till mig, "din kuk är så skön!" "Knulla mig!". Det är ju vardagsmat?!

Hur skall det låta då? "Åhhh! Jag uppskattar din fiffi!" "Jag vill ha älskog med dig!" "Åhh, min mandom spänner i mina underkläder, låt oss ha samlag här och nu!" ?

Ge gärna exempel, för jag är verkligen intresserad!

Varför tar du för givet att man måste sätta ord på det man håller på med? Kroppsspråket räcker jäkligt långt om man inte är efterbliven.
  • villbusa
    Stårschan skrev 2014-12-11 11:06:31 följande:

Nej du är inte pryd för det. Men du gör dig själv en björntjänst genom att tolerera det. Det är bättre att du tydligt markerar hur avtändande det är. Stanna upp, titta honom i ögonen och säg att du inte tycker att det är OK att han pratar så. Att du tappar lusten och lika gärna kan gå och tömma diskmaskinen om han ska hålla på så. Låtsas för guds skull inte att du gillar det!

Precis, kvinnor som inte är ärliga med vad de gillar och inte gillar är jävligt jobbigt, det blir sällan bra i längden varken för dem själva eller för deras män, våga tala om hur ni vill ha det om inte er partner är mottaglig för kroppsspråk eller andra signaler... 
  • MEE83
    Anonym (-) skrev 2014-12-11 08:03:20 följande:
    Högutbildad med kass läsförståelse. Goddag yxskaft!
    Då tar vi om det, det är inte bara "äldre gubbslem med toffsar i nacken" och unga tjejer på armen som använder dessa uttryck i olika sammanhang. Jag är ledsen om det förstör din världsbild.

Den person som använder FITTA som kraftuttryck mest av mina närmaste vänner(vi har varit bästa polare sedan 1, alltså +20 år), studerade Yale Law school, en av världens mest prestigefyllda juristlinjer. Han jobbar med M&A, han är i och för sig inte 20. Han är 31.
Svar på tråden Är jag pryd?!