• Anonym (fin i kanten?)

Är jag pryd?!

KNULLA KUK FITTA

Dessa ord finner jag så VANSINNIGT avtändande!

Är jag pryd då?? Får jag komplimanger som "Du har så skön fitta" eller att snubben säger att han ska "knulla mig" så känner jag mig kränkt och blir avtänd. Trots detta så har jag tolererat det för att inte skapa dålig stämning!

Vad tycker ni? ?

• Svar på tråden Är jag pryd?!
  • MsMagnolia

Ok om man ropar "Din jävla fitta!" eller "Kukhuvud!" eller "Jag ska knulla din mamma!". Då är dessa ord kränkande. 

Men när man har sex med någon som ömt viskar: "Din fitta är så skön!" eller frågar: "Tycker du om att känna kuken djupt i dig?" då är det inte kränkande. Jag köper att alla inte uppskattar dessa ord, men de är inte kränkande ord. 

Jag kan själv säga: "Ska vi knulla?" till min man. Jag gör det med ett leende. Vi älskar inte när vi har sex, vi knullar. ;) 

Sen måste jag bara kommentera det där om att vara tyst när man har sex. Fy fan vad tråkigt. Det är ju i huvudet man blir kåt! Att bara vara två kroppar som har sex med varandra kan ju självklart vara skönt, men om man kan blanda in psyket också får sexet en helt annan dimension. :) 

• Dorian Ertymexx
    Tom Araya skrev 2014-12-12 08:45:08 följande:
    Du får inte känslan av att ditt värde begränsas till en sexmaskin då? DrömmerSkrattande

Kanske skulle testa varianter av detta...
    Hon kommer hem efter att jag städat, gjort rent och fint i köket, säger: "-vad fint du har gjort!" Jag svarar: "-Jaha, så nu är man reducerad till en jävla städrobot!? Jag sexvägrar!" Skrattande
    Hahahaha
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym (en)
    MsMagnolia skrev 2014-12-12 11:48:19 följande:

Ok om man ropar "Din jävla fitta!" eller "Kukhuvud!" eller "Jag ska knulla din mamma!". Då är dessa ord kränkande. 

Men när man har sex med någon som ömt viskar: "Din fitta är så skön!" eller frågar: "Tycker du om att känna kuken djupt i dig?" då är det inte kränkande. Jag köper att alla inte uppskattar dessa ord, men de är inte kränkande ord. 

Jag kan själv säga: "Ska vi knulla?" till min man. Jag gör det med ett leende. Vi älskar inte när vi har sex, vi knullar. ;) 

Sen måste jag bara kommentera det där om att vara tyst när man har sex. Fy fan vad tråkigt. Det är ju i huvudet man blir kåt! Att bara vara två kroppar som har sex med varandra kan ju självklart vara skönt, men om man kan blanda in psyket också får sexet en helt annan dimension. :) 

Skål
  • Mrs Okänd

Jag är inte speciellt pryd när det gäller sex men jag kan inte heller säga dessa ord högt. Vet inte varför egentligen. Ordet knulla låter ju töntigt egentligen...om man lyssnar på ordet. Nä...jag får nog börja med danska...bolla. Låter ju lika töntigt det.

• Anonym (hej)

är likadan
    är så trött på dessa ord hur mår fittan
    får jag fista din fitta?
    munkunlla din mun?
    pattknulla dina stora bröst
    tar du en dubbelmacka?
    vet inte vad hände med vill du gosa
    mysa
    kramar,
    kyssa brösten
    smaka lite här och där

• Eena
    Anonym (hej) skrev 2014-12-12 14:50:59 följande:

är likadan
    är så trött på dessa ord hur mår fittan
    får jag fista din fitta?
    munkunlla din mun?
    pattknulla dina stora bröst
    tar du en dubbelmacka?
    vet inte vad hände med vill du gosa
    mysa
    kramar,
    kyssa brösten
    smaka lite här och där

Ehh, måste bara få flika in. Är det något som aldrig skulle funka på mig så är det "Vill du gosa?". Eller alltså, jag kanske skulle säga ja men ta för givet att det handlade om att typ titta på en feel-good film tillsammans. Inget sex med den vokabulären...
  • MEE83
    Mrs Okänd skrev 2014-12-12 13:42:43 följande:

Jag är inte speciellt pryd när det gäller sex men jag kan inte heller säga dessa ord högt. Vet inte varför egentligen. Ordet knulla låter ju töntigt egentligen...om man lyssnar på ordet. Nä...jag får nog börja med danska...bolla. Låter ju lika töntigt det.

Kan man få kalla kvinnor för pigor med? haha
  • Eena

Hmm, jag alltså på sätt och vis får jag lov att hålla med även om det blir att jag argumenterar mot mig själv... Helt tyst måste det kanske inte vara... Jag är ju dessutom av den smaken att jag kan säga orden, men behöver bli tvingad till det. Och då går jag igång av orden... mycket komplex person att ha sex med, tur att jag är tydlig med vad jag vill Typ såhär:

Han: "Säg vad du vill!"
    Jag: *tyst* "jag vill suga"
    Han: "Jag hör dig inte"
    Jag: *högre nu* "Jag vill suga" 
    Han: "Du måste vara tydligare"
    Jag: "Jag vill suga din kuk"

Känns lite skumt när man skriver det men för mig är detta upphetsande, och inte alls förnedrande/kränkande... Men då är det ju en del av vårt "spel" som vi vet att båda uppskattar...
  • MammAmma

• fluu

Känner lika som du ts. Tycker inte att vare sig du eller jag är pryda. Om någon annan tycker det, so what?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Är jag pryd?!