Lynnig skrev 2015-09-15 15:23:19 följande:
Precis samma... jag tar mig inte för något. Nästan som drt är Depp varning. När make kommersen är han minst lika frustrerad. Så vi är inte vidare muntra. Hoppas mm kan ladda om sen nu när det väl börjar..
Maken tycker det är jobbigt med alla som frågar på jobbet och kommentar - ses vi imon/vad gör du här
.. samtidigt stressen av att behöva ligga steget före i planering hela tiden ifall han inte kommer kommande dag.
Ja ja nu är snart en dag över... det finns ju iallafall sista datum ( när man blir igångsatt ) men åhhhhh vad detta år krävande.
Jag har fått lite ont i brösten?! Någon som känner igen sig?
Mina bröst har blivit fruktansvärt ömma den senaste tiden. De har varit ömma hela graviditeten, men särskilt bröstvårtorna har blivit värre de sista veckorna. Hoppas de inte är så ömma sen när man ska försöka amma...
Min sambo tar ut semester den här veckan. Pga de uppgifter han har måste de ha en ersättare på standby hela tiden ifall han skulle behöva åka med mig till bb, så det är liksom billigare för företaget om han helt enkelt inte är där. Och gärna för mig, jag får ju sällskap. Tror han börjar störa sig på de eviga frågorna också, som din man.
Vi färdknäppte igår och idag, och nu idag har jag haft en liten liten blödning, bara lite rosa liksom. Och jag tycker att sammandragningarna och molvärken är tätare och intensivare än vanligt, och bebis är ovanligt lugn och ligger extremt lågt ner... å så jag hoppas att det ska vara på g, samtidigt som jag inte vågar hoppas för mycket. Man känner ju efter så intensivt.