Första barnet september 2015
Men, kan man inte ta bort sina inlägg som blir fel? Det skickades hejvilt här från min telefon :D Gör ett nytt försök från datorn:
Jag börjar tro att det är något fel på mig. Alla här verkar vänta och hoppas, är det bara jag som inte känner mig redo än?! Vet inte varför riktigt heller.... allt är ju klart för bebis ankomst :(
Har inga förvärkar heller så förstår knappt inte vad det ens innebär. Har haft några känningar på senaste dagarna men inget värre och väldigt diffust. Visst är det tungt och jobbigt att röra sig men annars inget, kan det vara därför jag inte vill "ha ut" bebis lika mycket dom er andra? Kanske är det för att jag fortfarande jobbar heltid, och kommer göra det tiden ut och har varje dag massor att göra?? Tiden går så fort för mig, jag vill stanna den lite och njuta, tänk om veckorna springer förbi såhär när bebis kommer också, då kommer den lille/lilla snart vara två år! :/
Tycker ju om att mysa och busa med den som är där inne. :) Tror jag kommer sakna "magen"... Fast man kanske glömmer det snabbt när man har sin lilla ute i verkligheten :)
Eller också har jag bara en väl dold oro för förlossningen, att inte veta vad som kommer hända och hur, att släppa kontrollen och få slutgiltiga svaret om allt är bra med vårt barn.
Undrar om ni har något tips på en bra värkapp? En dag kommer de väl så det kanske kan vara bra att ha en- särskilt när man har en timme till förlossningen.
Vilken monolog det blev, är det någon som känner igen sig?
BF om två veckor....