• Svar på tråden BF september 2015!
  • smurfan8402

Haha ja han är en riktig liten knubbis :)
    Han har fått feber nu ikväll o är riktigt grinig till o från

• lizanilander
    smurfan8402 skrev 2015-12-03 20:43:13 följande:

Haha ja han är en riktig liten knubbis :)
    Han har fått feber nu ikväll o är riktigt grinig till o från

haha vilken skillnad det är på bebisarna!! Vi var på 3 mån-koll igår och Mio vägde 6005 och var 57,4 kort :P Vad jobbigt med feber på lillen, hoppas på bättring snart! Mio hade feber och rosslig hosta i helgen så vaccinationen blir nästa vecka istället.

• smurfan8402
    lizanilander skrev 2015-12-03 22:59:17 följande:
    haha vilken skillnad det är på bebisarna!! Vi var på 3 mån-koll igår och Mio vägde 6005 och var 57,4 kort :P Vad jobbigt med feber på lillen, hoppas på bättring snart! Mio hade feber och rosslig hosta i helgen så vaccinationen blir nästa vecka istället.
    Vilken sötis :)
    Ja oj vilken skillnad på bebisar :)

Ska se om jag kan lägga in bild på min lilla knubbis :)
  • lizanilander
    smurfan8402 skrev 2015-12-04 10:32:21 följande:

Jag får lägga in via datan sen :) de verkar inte fungera via appen i mobilen

jodå det funkade, jösses vilka ögon :O!!! en alldeles underbar liten knubbis ;)
  • lizanilander
    lördagsgodis skrev 2015-11-28 22:42:47 följande:

Nu på fredag och lördag har lillan fått smaka lite gröt och hon verkar gilla det:) vi tänker ge henne lite smakisar nu och sen vid 4 månader kan hon få lite större portioner, vet att det är tidigt.

Min nära vänn ska få en bebis om ca 3 veckor då hon blir igångsatt, ska bli så roligt med en till bebis som man får följa och en lekkamrat till våran dotter:)! Vi ska alla fira jul tillsammans och ska bli spännande med två små <3

Vi tog även julbilder på barnen idag

vad fina barn du har <3
  • lördagsgodis

Vilka fina bebisar lizan och smurfan! Gillar bilden där bebisen ser ut att vilja ta stjärnan:)

Vi har två barn som soveröver idag och de har fått basta och rulla sig i snön då den första riktiga snön kom idag! Men nu sover alla inklusive bebis, imorgon har storabarnen gymnastikavslutning och på söndag har mellandottern kalas och 20 barn har tackat ja så vi har hyrt en gympasal att ha kalas i, borde hålla dem sysselsätta men måste baka och fixa med tårta oxå...

• EijaIsland

Tyckte det blev lite tyst här i tråden ett tack, men nu verkar vi har vaknat till liv igen :) Antar att alla hade fullt upp med att landa efter att våra små kommit till världen.

Här är lilla Vilja Hvönn. Hela 3 månader igår och allt går jättebra.
    Vi ska på tre månaders kontroll med tillhörande sprutor på torsdag... uss uss. Är inte så nervös för sprutorna, mer hur hon kommer må efteråt. Men har förberett med febernedsättande :)

Har era också börjat fatta att det är roligare att sitt aupp helt, än att halvsitta? Nu så fort man har henne i famnen så trycker hon sig fram och vill att man håller henne i händerna så hon kan sitta "själv". När i hela fridens värld blev de så stooora? :)

• smurfan8402

Jonathan vill inte ligga längre utan bara sitta eller stå. Halv ligger man i soffan o har han på bröstet så kämpar han sig upp till sittandes (hjälper han sista biten bara) fast får han välja själv så vill han bara stå.

Sen vi börja med ersättning så sover han bättre o är mer vaken på dagarna. Känns jätte skönt. Nu vaknar han bara 1 gång på natten istället för upp till 6 gånger.

Var o köpte ny vagn igår då liggdelen börja bli trång när han hade overall på sig. Så nu har han en sittvagn fast han får bara ligga ännu tills han är mogen o kunna sitta . Men de blev mycket bättre med plats.
    Vagnen vi hade innan hade bara sittdel framåt o vill ha han mot mig när han är så liten. Så nu är jag sjukt nöjd :)
    Han fick dock provsitta den igår :P

Svar på tråden BF september 2015!