Ja vad sjukt fort tiden går!! Vi har väl fått en drömbebis för han är nöjd typ hela tiden och bara skrattar. Sover hela natten sen han börjat få mer mat (jag skojar inte, alltså somnar varje kväll c:a 18:30, sover i ett streck till 06) , äter bra, magen krånglar inte och GUUUUUD vad skönt det är!!! Det var ju precis tvärtom med första, ett rent helvete hela första året. Känns sjukt att bebisar kan må såhär bra när man sett exakta motsatsen innan. Usch, jag lider med er som har det tufft!! Hoppas det börjar bli något bättre snart iaf! Vi ska till BVC i början på mars, då kommer han va lite drygt 6 mån. Jag längtar redan till nästa barn, hahaha, vet att det inte finns garantier för att få det såhär bra igen, men jag älskar mina små och jag känner mig faktiskt inte färdig :) Dock ska vi vänta med att försöka oss på en till tills den minsta är runt 2 pga mitt illamående och foglossningar som bara verkar bli värre, inte schysst mot barnen, min man eller mig själv att stressa på och försöka snart, även om jag är gött sugen och tänker på det varje dag :P Hur ser ni andra på fler barn?