• markstrom

vi som vill plussa under 2015!

Hejsan!

Det är så att jag har en oerhörd längtan efter barn, och vi har "jobbat" på det sedan i början av november. Jag tänkte att de kunde vara kul att följas åt på resan till plusset och dela våra erfarenheter,tankar,symptom. och allt annat det kan vara. :)
    Hoppas någon vill vara med och följa med på vägen! jag och min sambo  satsar stenhårt på ett + under 2015 :D 

tack för mig! 

• Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!
  • trasdockan85

Försök till första barnet. Slutade med ppiller i början av november och nu är mensen precis slut. Räknar med äl om drygt en vecka men kör ältester för säkerhetsskull :)

26 år gammal och längtar! :)

• markstrom

Lillisa: Välkommen!  jag kör med Cl-ägglossningstester så jag kan inte svara på din fråga. :/ Lycka till!

emcemo; Lycka till! :D 

Trasdockan85: Lycka till! :D 

• markstrom

martina 27år

2 försöket (andra effektiva)

Äl 2/1-15

Bimden 16/1 - 15 

:)))

Nu kör vi så de ryker;D 

Är det någon av er btw som har erfarenhet av  mirena spiral?

kram! 

• emcemo

Emma, 24 år

2a försöket

ÄL 26-28/12 -14

BIM 9-11/1 -15

• jzz2306

Hej! Jag går gärna med här också. Vi har försökt sedan oktober men lite slarvigt så har bara prickat in ÄL två gånger så jag räknar det här som andra försöket.

Joanna 29 år
    1a barnet, 2a försöket
    bim 3/1

Tog ett test idag eftersom det är nyårsafton, men det blev negativt. Fortfarande en liten chans den här omgången, annars blir det nya försök 2015 :)

Lycka till allihop!

• isaleo

Hej Markstrom och ni andra! Får man följa med här? Hoppas innerligt på att få till en bebis 2015! Vi är inne på 4e försöket efter mf och vi har nu i december haft oskyddat i 1 år. Vi sa ifrån början att vi ville ha syskon tätt, men tji fick vi! Detta har varit ett känslomässigt krävande år med lyckan av vårt första barn och sorgen över att inte få ett syskon. Nu ser vi fördelar med att ha längre tid mellan syskonen och det ska bli skönt att kliva in i år 2015. Det känns på något vis som ett avslut på gammalt groll och en början på en ny tid där hoppet tänds lite igen!

Önskar er alla lycka till och hoppas 2015 är vårat år! Gott nytt år! Kram Sara

• guldsmurfan

Hej! Jag hoppar in här. Vi har nu bestämt oss att försöka skaffa barn. Jag är 28 och bor i en söderförort till Stockholm. Har haft en enorm barnlängtan i flera år men sambon har inte känt sig redo. Gav honom tid och nu äntligen vill han köra!

• Epok79
    guldsmurfan skrev 2015-01-01 16:51:35 följande:

Hej! Jag hoppar in här. Vi har nu bestämt oss att försöka skaffa barn. Jag är 28 och bor i en söderförort till Stockholm. Har haft en enorm barnlängtan i flera år men sambon har inte känt sig redo. Gav honom tid och nu äntligen vill han köra!

Önskar alla gott nytt och hade på ägglossningstickan 2 lika röda streck i hår kl 13 och i dag kl 13 och 3 gånger har vi fått till det under den tiden. :)

I kväll ska det liggas lite till om han orkar.:)

Kram
Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!