• markstrom

vi som vill plussa under 2015!

Hejsan!

Det är så att jag har en oerhörd längtan efter barn, och vi har "jobbat" på det sedan i början av november. Jag tänkte att de kunde vara kul att följas åt på resan till plusset och dela våra erfarenheter,tankar,symptom. och allt annat det kan vara. :)
    Hoppas någon vill vara med och följa med på vägen! jag och min sambo  satsar stenhårt på ett + under 2015 :D 

tack för mig! 

• Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!
  • vemorkarvänta
    markstrom skrev 2015-01-08 19:39:41 följande:

Vemokarvänta: ja man blir besviken men vi kämpar vidare efter plusset!

Ja man gör ju det :), borde ha ÄL i dagarna så nu jäklar ;)
  • markstrom

Jag fick min period i förrgår!  första gången sen jag tog ut min hormonspiral i oktober, så nu  jäklar är vi på gång på riktigt snart! :D 

hur går det  för er andra? ;D 

• Azad

BIM idag, men ännu inte sett skymten av mensen!!!! Hoppas, hoppas!!! Dessvärre tror jag att jag aldrig fick någon ÄL denna gång. Kände av smärta men testen gav aldrig utslag så jag väntar väl någon vecka till innan jag testar. Ammar ganska intensivt igen så det kan säkert vara orsaken till utebliven ÄL.... Det återstår att se!!! Hur går det för er andra? Nån som plussat än??

• markstrom

Ja jag vill åxå veta hur går de för er alla? Blir de nått plussande? Eller väntar ni med spänning?

• Malin878

Jag fick också mens för några dagar sedan så inget + för oss i januari. Men vi kör vidare :)

• Azad

Som jag skrev i tidigare inlägg, trodde inte jag hade någon ÄL denna cykel, men jo då!!! På BIM -1 gav ÄL-testet plötsligt fast smiley!!! Kände att det jag väntade mig skulle vara mesvärk kändes mer som ÄL smärta å tog därför ett test, bara för att utesluta... Men jo då, där kom den glada gubben!!! ÄNTLIGEN!!! Så nu inväntar jag väl den 31/1 som BIM istället då! Spännande!

• Epok79

Min mens kom den med så inget i januari..;(

Då går vi in på försök 5...det tar sådan tid... Kanske bra med tanke på att september flyttar vi in till nya huset så feb, mars är inga bra månader att bli gravid på ändå.

Kanske ska hopp dessa 2 och starta igen i april.

Hoppas det går bra för er andra och att några plus är på g..

Kram och trevlig söndag

• Epok79

Markström det blev inget men nya tag nu på ägg dagen (arna)..:)

Hur går det själv?

• Shoreline

Hej!
    Jag hoppas in här. Vi fick reda på att vi var gravida i mitten på januari. Tyvärr slutade det i MF. Och efter detta känner vi att vi verkligen vill sätta igång med verkstaden ordentligt. 

Har ingen aning om när jag har ÄL eller mens efter missfallet. Så det är där vi står. Kommer köra med Äl stickor för att få koll igen. Jag använder mig av p-dator så den kanske kan hjälpa mig på traven också! 

• vemorkarvänta

Här är jag på BIM -3 typ (har haft o-stav så det har varit lite oregelbundet). Har haft rosa/blodiga ganska vattniga flytningar igår och idag z men inte alls särskilt mycket, jag känner mig som vanligt, har inte ont och jag känner mig inte så "mensig" direkt. Så jag får se vart det slutar, om det blir en riktig blödning eller om den slutar, som det är ju behöver jag inte ens skydd.

Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!