• markstrom

vi som vill plussa under 2015!

Hejsan!

Det är så att jag har en oerhörd längtan efter barn, och vi har "jobbat" på det sedan i början av november. Jag tänkte att de kunde vara kul att följas åt på resan till plusset och dela våra erfarenheter,tankar,symptom. och allt annat det kan vara. :)
    Hoppas någon vill vara med och följa med på vägen! jag och min sambo  satsar stenhårt på ett + under 2015 :D 

tack för mig! 

• Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!
  • guldsmurfan
    jzz2306 skrev 2015-01-02 19:25:21 följande:

Mensen kom nyss så det blev inget för oss den här gången :(

Men nu vet jag i alla fall att det är äl jag känner av, när jag får "mensvärk" en hel dag i mitten på cykeln och sen mens exakt 14 dagar efter. Det har hänt de senaste tre månaderna (innan dess kände jag inte efter så noga). Någon annan som känner av sin äl?

Jag brukar känna av min ÄL, det brukar kännas som mensvärk fast inte lika ont.
  • vemorkarvänta

Hejsan! 26 år är jag och försöker nu baka min första bebis. Är på BIM nu och har bruna sparsamma flytningar men inget mer. Tog ur min p-stav för någon månad sen och vet då inte om det är mensen som spökar då eller om det är något annat ;). Tog ett negativt test i förrgår men hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det! Men pessimist som man är så förbereder man sig på att bli besviken ;).

• markstrom

är de nån som har haft känningar av pirrningar/ilningar kring naveltrakten? :0
    jag har haft det både igår och idag 

• Epok79
    markstrom skrev 2015-01-06 09:41:14 följande:

är de nån som har haft känningar av pirrningar/ilningar kring naveltrakten? :0
    jag har haft det både igår och idag 

Nej men flytningar och det har jag väldigt sällan..:)
  • EETAG

Hej. Hoppar in här jag med. 28 år, har en dotter på 6 år. Tog ut spiralen i oktober och började då med cerazette pga orsaker som jag knappt själv förstår mig på. (hade att göra med att jag inte trodde att min kropp/rygg skulle klara en graviditet. Men har nu fått klartecken från både läkare och sjukgymnast) Slutade med cerazette på nyårsafton så nu får vi se :)

Längtar enormt efter ett syskon till dottern, blir mitt andra och sambons första OM vi lyckas vill säga.

• Epok79
    EETAG skrev 2015-01-08 20:46:28 följande:

Hej. Hoppar in här jag med. 28 år, har en dotter på 6 år. Tog ut spiralen i oktober och började då med cerazette pga orsaker som jag knappt själv förstår mig på. (hade att göra med att jag inte trodde att min kropp/rygg skulle klara en graviditet. Men har nu fått klartecken från både läkare och sjukgymnast) Slutade med cerazette på nyårsafton så nu får vi se :)

Längtar enormt efter ett syskon till dottern, blir mitt andra och sambons första OM vi lyckas vill säga.

Välkommen och hoppas hoppas du får pluss snart..:) man tror det ska funka på en enda gång efter preventivmedel men nopp kroppen tar den tid den vill tror jag..:)

Lycka till och fyll gärna på listan :)
Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!