• markstrom

vi som vill plussa under 2015!

Hejsan!

Det är så att jag har en oerhörd längtan efter barn, och vi har "jobbat" på det sedan i början av november. Jag tänkte att de kunde vara kul att följas åt på resan till plusset och dela våra erfarenheter,tankar,symptom. och allt annat det kan vara. :)
    Hoppas någon vill vara med och följa med på vägen! jag och min sambo  satsar stenhårt på ett + under 2015 :D 

tack för mig! 

• Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!
  • Azad
    vemorkarvänta skrev 2015-01-28 20:20:59 följande:

Här är jag på BIM -3 typ (har haft o-stav så det har varit lite oregelbundet). Har haft rosa/blodiga ganska vattniga flytningar igår och idag z men inte alls särskilt mycket, jag känner mig som vanligt, har inte ont och jag känner mig inte så "mensig" direkt. Så jag får se vart det slutar, om det blir en riktig blödning eller om den slutar, som det är ju behöver jag inte ens skydd.

Jag har oxå BIM på lördag! Håller tummarna för oss!! Testade neg senast idag så jag börjar tappa hoppet lite.... Inga jättetydliga känningar, så det är väl bara att vänta å se vad som händer till helgen nu då!

Lycka till!!!!
  • Azad
    Shoreline skrev 2015-01-28 17:09:48 följande:

Hej!
    Jag hoppas in här. Vi fick reda på att vi var gravida i mitten på januari. Tyvärr slutade det i MF. Och efter detta känner vi att vi verkligen vill sätta igång med verkstaden ordentligt. 

Har ingen aning om när jag har ÄL eller mens efter missfallet. Så det är där vi står. Kommer köra med Äl stickor för att få koll igen. Jag använder mig av p-dator så den kanske kan hjälpa mig på traven också! 

Beklagar verkligen!!!

Perfekt med ÄL-tester ju! Då vet man ju att kroppen (förhoppningsvis) är redo!! Önskar er all lycka!!
  • Ztarduzt

Hoppar in!

23 år, försökt sedan april och nyss fått PCO som diagnos, vi kämpar på ändå och hoppas att vi får plus snart! Det är tur man inte bryr sig om när barnet kommer iallafall! :)

• Flicka93

Hoppar också in här! Sluta med p-piller aug-14 och sen dess har jag bara haft en mens (mitten december). Hoppades kroppen skulle kommit igång ordentligt då men tydligen inte, så fortfarande noll koll på ÄL. Börjar undra om det är något annat som är fel :/

• Shoreline
    Azad skrev 2015-01-29 21:59:37 följande:
    Beklagar verkligen!!!

Perfekt med ÄL-tester ju! Då vet man ju att kroppen (förhoppningsvis) är redo!! Önskar er all lycka!!
    Tack!

Ja det känns som ett måste. Haha än så länge inget utslag på Äl-testerna.Har iofs inte gått så lång tid. Håller tummarna för att det kommer igång nu i veckan eller helgen. Vore bara så skönt att få ordning på kroppen och cykeln igen!

Hur går det för er andra? :)
  • Shoreline
    Flicka93 skrev 2015-01-29 22:16:16 följande:

Hoppar också in här! Sluta med p-piller aug-14 och sen dess har jag bara haft en mens (mitten december). Hoppades kroppen skulle kommit igång ordentligt då men tydligen inte, så fortfarande noll koll på ÄL. Börjar undra om det är något annat som är fel :/

Har du testat att köra med ÄL tester för att kolla om du får utslag? Jag skulle nog kolla upp det om jag var du. En mens på 4 mån är lite, trots p-piller stop!
    Lycka till :)
  • Epok79

Hej Tjejer

Februari månad går vi in i med stormsteg och hade nu ägglossning i förra veckan den 28 januari så har legat i sedan den 25 och haft sex 25,27,28,30 samt 31 så nu hoppas vi att det tar sig, hur lång tid ska det ta när man vet att man sexar i massor runt dessa fertila dagar.
    I dag har jag haft hugg i vänstra sidan och tänker att jag kanske fått en blod cysta igen ( känns lite som håll). Har även molande värk och hoppas massor på att det annat och inte cysta. 
    :) 

Denna väntan............{#emotions_dlg.flower}

• Siphiry

Hej! 
    Hoppas det är okej att jag hoppar in här!
    Jag tog ut p-ringen för en vecka sedan (en vecka för tidigt) och fick blödning inatt. 
    Har ett barn sedan tidigare och han blev till 1 månad efter att jag tog ut p-ring så nu hoppas jag att det går lika fort!

• Siphiry

Hej! 
    Hoppas det är okej att jag hoppar in här!
    Jag tog ut p-ringen för en vecka sedan (en vecka för tidigt) och fick blödning inatt. 
    Har ett barn sedan tidigare och han blev till 1 månad efter att jag tog ut p-ring så nu hoppas jag att det går lika fort!

• Siphiry

hmm och ber om ursäkt för dubbelt inlägg, vet inte riktigt hur det där gick till!

Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!