• markstrom

vi som vill plussa under 2015!

Hejsan!

Det är så att jag har en oerhörd längtan efter barn, och vi har "jobbat" på det sedan i början av november. Jag tänkte att de kunde vara kul att följas åt på resan till plusset och dela våra erfarenheter,tankar,symptom. och allt annat det kan vara. :)
    Hoppas någon vill vara med och följa med på vägen! jag och min sambo  satsar stenhårt på ett + under 2015 :D 

tack för mig! 

• Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!
  • lillisa

Jag är skenis så det bara skriker om det. Suuuper trött, nedstämd och konstig känsla i kroppen. Är på ÄL+9 och vet att man inte borde känna något. Svimmade idag pga blodtrycksfall och det har aldrig hänt tidigare. Antingen är jag gravid eller så håller jag på att få influensa. Denna väntan. Gah blir galen. Tänker inte testa förrän BIM passerat och det är de en vecka kvar till. Blir det inget denna gång så ska jag köra med fertilitetsmonitor. Någon som har erfarenhet av dessa?

• nettis89

Hej! Hoppar gärna in här! Hoppas på ett plus efter mf i november (v.10).

Just nu är jag lite kluven, fick mens som normalt i december men nu i januari kom det inget och fortfarande inget!

Tog graviditets test BIM +3 och BIM +8 som var negativa. Idag BIM +18 och ingen mens.

Tycker ni att jag ska kontakta sjukvården?

Vill lixom komma igång med bebisverkstaden på allvar!

• Flicka93

Nej har inte testat ÄL stickor. Lutar mot att jag försöker beställa tid för undersökning i veckan om det inte mot förmodan skulle hända något.

Shoreline skrev 2015-02-02 13:23:56 följande:

Har du testat att köra med ÄL tester för att kolla om du får utslag? Jag skulle nog kolla upp det om jag var du. En mens på 4 mån är lite, trots p-piller stop!

Lycka till :)

• vemorkarvänta

Jag plussade inte, tråkigt nog. men nu är det snart ÄL igen så det är bara att köra på! Är fortfarande väldigt yr till och från så jag konstaterar att det måste bero på stress

• Shoreline

Har denna tråden dött? Obestämd

Här tror jag att det faktiskt kan ha tagit sig direkt efter vårt missfall. Anledningen är att jag har exakt samma konstiga saker för mig som jag hade sist. Mina bröst kliar och jag tycker att kranvattnet luktar och smakar klor. Precis som i Januari. Vet dock inte när jag hade ÄL då jag varit iväg på semester, men vi har nog lyckats pricka in det ändå. Nu återstår det bara att se. BIM 20-22/2 (min mens är lite oregelbunden)
    Återstår bara att se, lång väntan till man kan testa. Hahahaha. Har det inte tagit sig så är det ändå skönt att få en mens så jag kan ha bättre koll igen.

Hur går det för er andra?

Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!