Här kommer vi vänta me o försöka skaffa en till, tills tidigast nästa år, ja skulle vilja ha en till våren -08, men beror ju oxå mycket på jobb o skola så de passar. Men än tycker ja de e alldeless för tidigt. Känner att ja inte har haft Anton "för mig själv" tillrcäkligt än.
Annars e allt jättebra idag, solen skiner e väl närmare 25 grader minst i solen nu. har tom fått hängt ut sängkläder idag e jättegott. ska hem till mina föräldrar i em o äta påskmat. men först ska vi åka ut o se om ja kan få tag på en vårjacka. min förra lämnade ja tillbaka förra helgen för den gick sönder i tvätten. Måste ju ha en, tyvärr e min gamla lite liten, som ja hade före grav =)
Såg förresten ett kort igår hos andreas mamma som hon tog på Andreas födelsedag för 2 år sen, oxå innan anton i magen. Jösses vad smal ja såg ut. o ja har eg aldrig vart direkt smal, men ansiktet va så litet jämfört me nu tycker ja. o jättebrun va ja
Bara o sattsa på de till sommaren. har ju iaf gått ner 2 kg nu på ngr veckor så åt rätt håll går de ju=)
GLAD PÅSK till er alla!!!