Inlägg från: majflickan |Visa alla inlägg
  • majflickan

Junibebisar del 3

Troll

ska testa de. Tror inte de e ngn ny tand på gång har ju 8 st nu så de ska väl va lugnt ett tag

• majflickan

Pratade med min mamma en stund nu o de känns ngt bättre. vet att hon hade de samma med oss när vi va små=)

Vet inte om ja sagt ngt här inne, men fick ju en förlossningen deprission när anton va nästan 3 månader. Mår mycket bättre nu men varje gång de e jobbigt e ja rädd att de ska komma tillbaka som innan

• majflickan

Jo visst vi går på öf babyrymik o sånt inga problem. men just de timmarna man e hemma me honom e jobbiga. E denna veckan osm vart extra jobbig annars har ja tyckt de vart mest kul. men inte nu...

• majflickan

Gott att man ändå inte e ensam om att tycka de e jobbigt just nu. Men hade ju vart gott om vi alla kunde slippa de...

• majflickan

Dan har gått rätt bra idag ändå. min syster kom hit o fick underhålla anton en stund, då blev han genast på bättre humör.
    Nu ligger anton o sover o andreas kommer hem om 1½ timme så vi borde väl klara av de fram tills dess.
    Ska iväg o träna ikväll ska bli fruktasvärt gott.

Hoppas han e på bättre humör i morgon.

• majflickan

Ja gick upp ca 17 kg, gick ner en 13 efter grav men har gått upp ngr igen. försöker verkligen o gå ner men e så svårt. Skulle behöva äta bättre på dagarna men tycker de e jobbigt när man inte får den tid för sig själv man behöver för de.
    Känns som magen bara hänger där just nu.

Idag har de iaf vart en mycket bättre dag än igår. vart till öf o träffat ngr kompisar. anton har knappt gnällt ngt heller.
    O solen lyser jättegott. e stora vatten samlingar över allt ute nu för snön smälter...

• majflickan

Anton har 80 i bodys 74/80 i tröjor. byxor har han flera stycken fortfarande i 68. han har så lång över kropp o korta ben=)

• majflickan
    Måste bara fråga er en sak, kanske nån av er som har mer koll än mig=)

Anton har nu varit rätt lös i magen några dagar, vissa gånger halvt rinnande. Han verkar inte ha ont i magen eller va hängig på ngt sätt. har gett han lite blåbär men verkar inte ha gjort ngn skillnad.

Går ju inte o ringa bvc nu o kolla. e de ngt man behöver va orolig över. eller räcker de o ringa på måndag om de e samma sak ännu?

Finns de ngr annat som kan va stoppande??
  • majflickan

Bonanza

han har redan 8 st så ja tycker de borde va lugnt ett tag. har ju inte vart ngt sånt tidigare när han fått de andra.
    Kanske ska testa o ge han lite morot

• majflickan
    Tack för tipsen=)

Väldigt vad alla sambos e iväg idag, även min ska iväg på konsert. så ett par kompisar kommer hit ikväll, ska bli skoj, inte ofta man ses så längre, utan killarna alltså=)
Svar på tråden Junibebisar del 3