Inlägg från: majflickan |Visa alla inlägg
  • majflickan

Junibebisar del 3

JAg har knappt ammat anton alls o har fortfarande lite kvar. kommer bara om jag klämmer på brösten. Har fått tabletter för o få de o sluta helt men har inte vågat ta de efter att ja läste på om tabletterna att man kunde somna av dom.. kändes inte tryggt me o gå hemma me Anton då....

• majflickan

Hade så ett fram emot den här sommartids ändringen, tyckte de skulle va gott. TÄnkte anton kunde få somna en timme senarepå kvälen att de inte gjorde ngt så han kunde fortsätt i sitt vanliga mönster även fast de skiljer sig en timme i tid. Men igår vaknade han halv 7 o ville inte sova mer hade ju vart halv 6 om inte klockan va ändrad o idag kvart i 6!!!
    Ja e helt slut på morran, varje morgon vaknar han så tidigt o nu verkar de ju bara bli tidigare o tidigare?
    Har ngn ev er försökt o få era barn o sova längre på morran? Hur gjorde ni då?

E så trött på de så bara de gör att ja känner mig så trött på o va hemma. sen mitt på dan e de inga problem, men varje morgon känner ja mig ledsen o även arg på min sambo för han inte kan stanna hemma så jag får sova=(

• majflickan

Här regnar de Ska bli så gott att snön försvinner... har ju börjat växa i rabatten ute nu så e så nyfiken på vad de kommer bli av de, men då måste ju de bli varmare=)

• majflickan

Nu har anton blivit förkyld oxå, hade även 37.9 i feber får hoppas att de inte blir mer. verkar glad o pigg iaf. Känns som ja e påväg o bli de oxå. andreas har ju vart dålig ngr dagar nu så e väl däifrån

Men när de ändå e så lite feber så e de väl ingeet o bekymra sig om eller?

Anton sov iaf till 7 idag, vaknade vid 24 inatt o då tog vi in han till oss, sov till halv 5 fick mat sov sen i sin säng ngn timme, sen hade vi turen att få han o somna om igen hos oss, visserligen somnade inte jag om, men ja va nöjd att han sov bara=)

• majflickan
    Bea

E de inte först när de blir ett år o inte har fått som de kan va "onormalt" eller hur man ska utrycka de?

Anton har ju 8 st o haft snart nån månad så de e väl rätt tidigt. Men tycker inte alls att de låter som de e ngt konstigt med bara 2 tänder...
  • majflickan

Då va ja oxå förkyld nu=( mest e de halsen än men börjar klia i näsan=( så typsigt, ska klippa mig i morgon oxå, hoppas verkligen jag orkar o sitta där så länge...
    Anton va jättetät när han hade lagt sig igår, han fick näsdroppar vid 22 tiden, blev då jättearg o trodde han skulle behöva sova inne hos oss för o lugna sig, testade en stund men han fick komma tillbaka till sin säng, funka inte alls. Men hos sig somnade han jättegott o sov sen till halv 7 ungefär=)

Som tur e e han pigg o glad idag iaf, Kryper runt här som bara den, eller ja kryper gör han ju inte rikgit heller, men vet inte vad ja ska kalla de annars

• majflickan

Anton älskar när man sänger "bank bank" då slår han alltid på ngt. Tycker de ser så gulligt ut.
    Han tog ett steg själv förut, e oxå stadigare när mans täller han upp o kan stå ngr sekunder själv. Han gillar när man läser för honom o sjunger, ofta räcker de bara o sitta på golvet me han så grejar han på egen hand. Kan även lämna han på sitt rum o där kan han leka länge, e jättegott.
    Bästa på dan e när pappa kommer hem då blir han glad, o får han träffa sin mormor så börjar han o asgarva med en gång

Svar på tråden Junibebisar del 3