Junibebisar del 3
Sätter ja på Anton mössa inne så drar han av sig den hela tiden, men ute går de fint. O de e ju så de ska va oxå så då e de ju ingen fara. Men har en keps till han men den vill han inte ha verken inne heller ute.
Sätter ja på Anton mössa inne så drar han av sig den hela tiden, men ute går de fint. O de e ju så de ska va oxå så då e de ju ingen fara. Men har en keps till han men den vill han inte ha verken inne heller ute.
Lite nyfiken bara, har era barn "kvar" fontanellen, eller hur man ska uttrycka sig, eller har de växt ihop?
usch va för spindlar bodde ju i ett hus förra våren där de fanns gott om de, min sambo tyckte ja va fånig hela tiden. De va överallt. värst va de nog den gången då ja satt o mata anton om de va på kvällen eller natten. Sitter iaf i sovrummet då ja ser en spindel krupa fram under sängen, inte så lite heller.
När ja bodde själv så hade ja precis gått o lagt mig, då ja har som ett duns... tänder lapan o där är en JÄTTEspindel på golvet precis neranför.
SÅ ja ringer efter mina föräldrar, springer in på toaletten o stänger dörren, va en högre kant in där oxå så ja tyckte de va säkert=) sen tog de sån tid innan de kom så ja han o gå ur lägenheten helt. Så när de väl kom så fick vi vända upp o ner på hela l'genheten, som tur va hittade vi den, eller ja så klart hittade den igen *ryser* fick dö på den men ja kunde inte sova där mer den natten ![]()
camillaJ - ett stor grattis=)
JCA, klart du ska ha en röst=)
JCA. Lycka till. ska kolla extra noga ikväll på de o hoppas på dig=)
Nu har Anton sovit 1 vecka utan o ha ätit på natten, har sovit mellan ca 20.30-6.30 e jättegott. O varje morgon när han vaknat o man går in o hämtar han så står han upp i sin säng, oftast stinker hela rummet för han har bajsat, men man får en jättegokram varje morgon
E Anton gnällig så kan där komma ett mamma, men annars säger han inte så mycket mer än "mm" "o, o, o" "hö,hö" o liknade, inget vettit alls=)
Isabella 3 juni -05
Erik 10 juni -05
Jonathan 12 juni-05
Jasmine 13 Juni-05
Anton 13 Juni- 05
Elvira 19 juni-05
Då har man åkt på en förkylning igen *suck* kunde inte ens prata i morse. har bett min syster komma hit sen, så får hon ta hand om Anton lite. Nu sover han o ja ska ta o lägga mig o vila lite. Jösses vad en förkylning kan ta på krafterna. =(
ANton älskar russin, o korv har han bar afått köttkorv än me rotmos, han åt gladeligen. o va lätt o tillaga oxå.