Inlägg från: majflickan |Visa alla inlägg
  • majflickan

Junibebisar del 3

Sätter ja på Anton mössa inne så drar han av sig den hela tiden, men ute går de fint. O de e ju så de ska va oxå så då e de ju ingen fara. Men har en keps till han men den vill han inte ha verken inne heller ute.

• majflickan

Lite nyfiken bara, har era barn "kvar" fontanellen, eller hur man ska uttrycka sig, eller har de växt ihop?

Mamma till Anton
  • majflickan

usch va för spindlar bodde ju i ett hus förra våren där de fanns gott om de, min sambo tyckte ja va fånig hela tiden. De va överallt. värst va de nog den gången då ja satt o mata anton om de va på kvällen eller natten. Sitter iaf i sovrummet då ja ser en spindel krupa fram under sängen, inte så lite heller.

När ja bodde själv så hade ja precis gått o lagt mig, då ja har som ett duns... tänder lapan o där är en JÄTTEspindel på golvet precis neranför.
    SÅ ja ringer efter mina föräldrar, springer in på toaletten o stänger dörren, va en högre kant in där oxå så ja tyckte de va säkert=) sen tog de sån tid innan de kom så ja han o gå ur lägenheten helt. Så när de väl kom så fick vi vända upp o ner på hela l'genheten, som tur va hittade vi den, eller ja så klart hittade den igen *ryser* fick dö på den men ja kunde inte sova där mer den natten

Mamma till Anton
  • majflickan

Nu har Anton sovit 1 vecka utan o ha ätit på natten, har sovit mellan ca 20.30-6.30 e jättegott. O varje morgon när han vaknat o man går in o hämtar han så står han upp i sin säng, oftast stinker hela rummet för han har bajsat, men man får en jättegokram varje morgon

E Anton gnällig så kan där komma ett mamma, men annars säger han inte så mycket mer än "mm" "o, o, o" "hö,hö" o liknade, inget vettit alls=)

Mamma till Anton
  • majflickan

Isabella 3 juni -05
    Erik 10 juni -05
    Jonathan 12 juni-05
    Jasmine 13 Juni-05
    Anton 13 Juni- 05
    Elvira 19 juni-05

Mamma till Anton
  • majflickan

Då har man åkt på en förkylning igen *suck* kunde inte ens prata i morse. har bett min syster komma hit sen, så får hon ta hand om Anton lite. Nu sover han o ja ska ta o lägga mig o vila lite. Jösses vad en förkylning kan ta på krafterna.  =(

Mamma till Anton
  • majflickan

ANton älskar russin, o korv har han bar afått köttkorv än me rotmos, han åt gladeligen. o va lätt o tillaga oxå.

Mamma till Anton
Svar på tråden Junibebisar del 3