Inlägg från: Felixxmor |Visa alla inlägg
  • Felixxmor

Junibebisar del 3

Jag ger like olika gröt....beror på vad vi känner för
    Brukar variera mellan 8 månaders mild fullkorns gröt, 8 månaders fruktgröt eller 5 månaders risgröt med banan.
    Felix älskar risgröt!!!

På lördag ska mina föräldrar passa Felix över natten (första gången han ska sova borta)....går säkert bra men hönsmamma som jag e så e man ju lite orolig. Hoppas jag kan sova på natten bara.
    Jag och sambon ska ut och äta, och bara rå om varandra.

Har ni andra lämnat bort era små över natten ännu???

• Felixxmor

70 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy katten!!!

• Felixxmor

CamillaJ - Menar du sådan här

• Felixxmor

CamillaJ -
    UTAN mellanrum

: - ) =
    ; - ) =
    : - ( =
    : - D =

Finns fler men just nu står det stilla.....återkommer snart

Hmm, e det för tidigt att lämna bort dem för natten tro?????

• Felixxmor

Felix kan äta 5 månaders risgröt kl 19, sedan lite välling efter vi badat. Sedan sover han från 20.30 till ca 7 Äter aldrig på natten.

• Felixxmor

CamillaJ-

Här kommer fler.....

: - o =
    : - p =
    8 - ) =
    : - ? =

• Felixxmor

Som sagt....i natt har Felix sovit hos mormor och morfar. Gick hur bra som helst....somnade som vanligt vid 20. Hade vaknat till vid 4 tiden, vilket han inte brukar göra. Men då fick han lite välling sedan somnade han om igen.
    Så stolt över honom!!!
    Värre för mig...vaknade några gånger i natt....tomt i hans säng, det var lite tufft.
    Men jag och sambon fick en myskväll och en lång sovmorgon. Skönt!!!!

• Felixxmor

En liten fråga bara....hur ofta badar/duschar era små???

Felix äter gröt med hela kroppen så han badar varje kväll. Han älskar att krypa runt i badkaret och plaska med vattnet.
    Tänkte bara om det kanske torkar ut huden....ibland har jag lite olja i, men han e ju inte torr av sig så....

• Felixxmor

Mandelolja i badet lät mysigt!! Felix e inte torr av sig men det kan man väl använda ändå?? Lite SPA
    Miniderm har jag aldrig hört förut.....någon slags lotion eller?? Använder man bara det om dem e torra???

• Felixxmor

Cranberry - Vi går oxå på babysim....och den dagen hoppar vi över badkaret hemma.
    Att dem vill försöka äta e ju bra....men det finns mat ÖVERALLT utom där det ska vara - i munnen
    Det gäller att inte ha bråttom iväg, för det ser ju ut som gud vet vad efter.....

Svar på tråden Junibebisar del 3