Inlägg från: Felixxmor |Visa alla inlägg
  • Felixxmor

Junibebisar del 3

Gissa vart jag hittade min vilda son idag??? PÅ soffan!
    Hur katten kom han upp där....vad dem kan när man inte är i närheten.
    Så nu blir det slut på att lämna honom i rummet själv. Försökte lära honom hur man kommer ner oxå....men det var inte lika kul. E juh bara att slänga sig ner tydligen.
    Busunge!!!

• Felixxmor

Jo friden verkar vara slut i detta huset.
    Igår ställde han sig upp i matstolen medans jag värmde hans middag.
    Jag som tyckt han varit vild innan....nu det börjar tror jag

TAHN: Lycka till med bebis nr 2!!!
    Själv väntar vi tills efter sommaren....ska njuta av grillkvällar och kalla cider först

• Felixxmor

Helen H 79 : Ingen fara. Jag överlever!!!

• Felixxmor

Felix vaknar vid 6.30
    Sedan sover han mellan 11-12
    Sedan vid 16-17
    Sedan somnar han för natten kl 20.15 och sover till morgon. Brukar aldrig vakna!

• Felixxmor

Kan tillägga att Felix fått eget rum nu som några vet....har gått jätte bra!!!
    Han sover så fint så!!!

• Felixxmor

JCA - Det låter som en skön avkoppling!!!
    Ha en trevlig och mysig lördag!!!
    Själv ska vi ha gäster här hemma.....3 små busungar.....har sin charm det med

Skaka på huvudet är största hobbyn här med.
    Frågar man: Vill du ha mer mat...skakar på huvudet och tar en tugga till

• Felixxmor

Camilla J- GRATTIS!!!!!
    Själv börjar jag bli sugen....ska försöka hålla mig över sommaren

Vet ni vad jag fick i present av min son (fyller år idag)
    Jo, han går!!!
    Han har tagit typ 6 steg innan.
    Nu tar han ca 20steg. Visst trillar han ibland men då reser han sig upp och börjar gå igen. Men har han bråttom, då kryper han...går ju mycket fortare

• Felixxmor

Arne- Felix har precis fått sin 8:e tand. Har nu fyra uppe och fyra nere. Felix har varit jätte gnällig när han fått dem sju första. Han har haft feber oxå men nu den sista har jag inte märkt något alls. I måndags när jag tittade så satt den liksom bara där

Jo, bättre present kunde jag inte få. Så nu e det full rulle här!!! Visst kryper han ännu, men han vill helst gå. Men om det ska gå fort då väljer han att krypa

• Felixxmor

Kattsand.....usch!!!
    Här e toaborsten populär!!!

• Felixxmor

Här är en till kille som kan bli riktigt arg om det inte passar honom. Han slänger med sakerna!! Skedar och allt möjligt kastar han...man får se upp så man inte får en i huvudet!
    Vad hjälper det att säga till....dem lyssnar ju inte ändå eller dem förstår ju inte ännu. Men nej måste man säga annars lär dem sig inte.
    Men kommer ihåg när Felix lärde sig krypa då hade han häftigt humör och ville inte äta. Nu har han precis börjat gå och det e likadant....strular vid maten.
    Undra om det kan ha ett samband....???

Nej, nu e det dax för TREDJE grill-kvällen....bye bye

Svar på tråden Junibebisar del 3