• Molina

Junibebisar del 3

Åh så skönt Moa vaknade feberfri idag. Pigg och glad är hon det känns skönt och jag la henne på golvet imorse och hon kryp hejvilt omkring här

• Molina

Petre: Vad skönt att höra att hon är bättre det låter inte alls roligt med feber var och varannan dag. Som sagt vi har haft tur med Moa, igår va första gången hon va sjuk men idag är det full rulle på henne.

• Molina

A lie: försökte rösta på din kanonfina bild men jag får inte fram någon röstalternativ jag har inte nya Beta är det därför kanske...

Har ni märkt något på sömnen hos era små typ marddrömmar usch Moa har ett par kvällar vaknat hysteriskt? Det är jätte hemskt att se henne så ledsen.

• Molina

Lady N: Va roligt att tänderna börja komma fram.

Babyboom: Usch vad jobbigt för dig. Har du ingen som kan komma och hjälpa dig under morgondagen.

Här spöregnar det nu och jag har väl aldrig varit så glad att se regn som nu så nu hoppas jag all snö försvinner snart.

Har ni märkt någon förändring på era små nu när det varit tidsomställning? Moa är helt omvänt ingenting har funkat på 2 dagar. Hon har svårt att slå sig till ro knappt ätit utan hon sover väldigt mycket nu. Det kan ju vara så enkelt också att hon blir jätte trött nu när hon precis lärt sig att krypa.

Skönt att höra att dom flesta är på bättringsvägen.

• Molina

Moa är född den 16 Juni. Och hon har precis lärt sig att krypa, 2 små tänder har hon lyckats fått.

• Molina

Idag har vi varit på FG och gud va stora alla blivit. det va jätte roligt och se alla bebisar.
    Moa va alldeles sjövvild jösses hon va högt och lågt hela tiden
    Och hon har gått upp stadigt ivikt 8770G här går det undan

Vi går också i tankarna på en ny vagn vi har kollat på Emmaljungas crossroad vill ha en vagn med fullt liggläge plus att den va så fin.

• Molina

Moa sätter sig också upp i sängen halvt sovandes, lite otäckt tycker jag.

Nu har vi flyttat in Moa till hennes rum så ovant det blir ikväll när man ska gå och lägga sig och inte hon är där.
    Och nu kryper hon på jätte bra hon är överallt och fort går det fram, hon försökte även ställa sig upp idag gud jag hänger inte med i hennes utveckling nu det går för fort helt enkelt.
    Kan ni tänka er att om 2 månader fyller dom första 1 år förstår inte hur fort 1 år kan gå.

• Molina

majflickan: Vi har sovit hur bra som helst är nästan lite stolt över att det gick så bra. Men Moa sov riktigt bra vi fick en rejäl sovmorgon hon vaknade inte fören kl08 så att det känns jätte skönt att veta att hon sover bättre i sitt eget rum än i vårat nu.

Vad roligt att fler och fler hittar den här tråden

Usch här bara vräker det ner snö jaja våren kommer väl snart iallafall nej nu ska vi ut och åka lite pulka.

• Molina

Ojoj förröker ändra mitt krypin till Beta men gud jag fattar ju inte hur man ska göra någonting är riktigt dålig på datorer... Hur gör man?

A lie: söt bild

• Molina

Majflickan: Nä jag har inte haft Beta fören igår är lite seg på saker och ting men nu ska jag bara försöka lära mig den här betafunktionen hur nu det ska gå till.

Usch jag har också följt lilla Tille och idag när jag läste aftonbladet ja tårarna bara rann fy varför ska livet vara så orättvist för vissa.

Svar på tråden Junibebisar del 3