• A lie

Junibebisar del 3

helen; Tack Är verkligen en sån där ögonblicksbild som maken lyckats ta.. man ser ju ofta att de busar sådär, men hur ofta får man det på bild?

• A lie

majflickan, vi har samma problem vi... trots mörkläggningsgardin så vaknar w SÅ FORT DET BLIR JUST UTE...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Ang det där med FK och dagat till tex mormor så verkar det vara jätteolika... Vissa får, andra inte.. Men värt att prova.. Om pappan saknas brukar det inte vara ngt problem, men annars kan det vara det..

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Om jag missar mellanslag i bland så behöver det inte bara vara att jag är slarvig på tangenterna som vanlöigt.. utan kan även bero på att W röck loss tangenten efter lunch..phu tog J tvåomgångar med kasta datorn åt fandersoch jag lyckades på andra omgången klura ut hur det skulle sitta, men tog nog 2h allt som allt innan detsatt som det skulle... Inte mindre än 7små bitar pillrigt som attan att hålla reda på där undertangenten... Gick med hjälpav skaldjursbesticken till slut De kan de små liven

Tack och lov var det i pappas knä det hände annars hade väl jag fått skit för det med...

♥♥♥ Widar ♥♥♥

• A lie

*****Grattis THAN!!!****

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

vi har en emmaljunga crossway.. kanonnöjda... men... skulle vi köpa nu skulle jag köpa en cerox i stället... samma vagn men går att ändra handtaget under färd så att man kan växla att ha barnet från/mot sig...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

emmamaria: Vagnen vi har kan man liksom de flesta vagnar ändra, men INTE UNDER FÄRD...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Linnet: har också haft samma funderingar som dig angående utelek och kläder nu när det börjar bli vår... Har också köpt stövlar.. som jag inte har en ening om hur de funkar att krypa i.. Nödvändigt på W iom att han reser sig så mycket.. annars vet jag att förr fanns det som galonvantar fast till fötterna till krypbebisar, men har aldrig sett det i affärer, bara på mammas dagbarn på 80-talet... Är ju inget man vill sy heller iom att de inte ska läcka vatten...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

just hemkomna från affären, eller ja någon timme sedan.. och titta vad vi fick med oss hem

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Ang sandlådekläder...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
Svar på tråden Junibebisar del 3