• A lie

Junibebisar del 3

galonställ, köpt på ÖB för 99:- del från strl 80. har även köpt ett supermjukt str 86/92 på ica maxi för samma pris...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

stövlarna är från skokanonen, gillar deras ta tre betala två...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Jessie: Har köpt stövlarna, var så coola och det behövs ju vattentätt på fötterna bara de är ute och kryper ännu... Sedan har jag köpt ett par inneskor/sommarskor också för de var så sööta + att jag skulle ha stövlarna + ett par stövla till mig på skokanonen och då fick jag dem på köpet...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Verkar vara olika bud det där med tandkräm.. Absolut inte flour och först när hörntänderna kommer har jag hört, men sedan hörde jag gärna fluor och från allra första början... Vi kör bara vatten ännu...

♥♥♥ Widar ♥♥♥

• A lie

Svårt med kläder tycker jag. Då Widar sover uta har han byxor tröja och fleecejacka i åkpåse, Är vi ute utan att han ska sova får han fleecebyxor och så ev en filt om han sitter i vagnen... Idag var han jättearg och kall om fingrarna, men tror ni det gick att ha vantarna på honom mer än 1sek för det? Självklart inte, han sliter av den ena innan man fått på den första... Tur att han börjat med det först nu och inte då det var -20... Och så sliter han och drar i mössan hela tiden också så den är helt uttänjd...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Har också varit på BVC på 10 mån kontroll 10220g och 76cm, hon blav så impad av allt hans babbel att hon höll på att missa tiomånaders kollen... Tyckte han var såå tidig.. Kanske han är? Jag tänker inte på det då min systerdotter var ännu tidigare (men vet ju att hon är jättetidig med talet nu och var det då, men .. jaja..

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Bea; jag hade en stor rågad sked tab med dvs ca1,5matskedar. osötad äppelmos men valdedet eftersomdet är hans favvorit + att äppelmos kändes som en bra kombination till välling.. Han åt ca50ml första gången och sedan rullade det på med mer och mer trots minskning på purén...

♥♥♥ Widar ♥♥♥

• A lie

Jippi!!! Det är vår Har idag varit ute från ca 10 till 15.15 med endast en kort Lunchpaus... Har hunnit med följande
    * monerat cykelsits på cykeln + provat denen minirunda
    * varit till gårdsbutiken några 100m från oss och köpt planteringsjord
    *planerat blommor i blomlådor + en balja på brunnen, ska köpa mer och plantera några baljor till senare när man kan ha annat än penseer och påskliljor ute...
    * tvättat och hängt 2 maskiner tvätt ute
    * cyklat en 7km runda hela familjen
    * varit i stallet och pysslat lite (inte ridigt har lånat ut hästen till påsklediga småtjejer den här veckan...)
    * handlat onyttigheter som winerbröd  o läsk(under vår cykeltur som gick förbi affären)
    * Picknickat på altanen (ovanstående saker)
    * plockatoch dekorerat påskriset som ska sitta här inne,samt arrangerat om det ute litegranna då det blev snett
    * fotat massa härliga vårbilder på Widar under tiden - lägger in senare...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Felixmor; Widar har faktisktvarit ganska nöjd att sitta i vagnen och kolla invåren men sela = måste för att han ska sitta still Annars är det fleeceställ + galonisar och stövlar som gäller om han är på marken...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • A lie

Glad påsk!
    önskar Widar med familj!
    ♥♥♥ Widar ♥♥♥
Svar på tråden Junibebisar del 3