Inlägg från: bamboobaby |Visa alla inlägg
  • bamboobaby

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Hej!
    Får man hoppa in här?
    Jag önskar och drömmer om en 3a och vi har precis satt igång med att försöka göra det till en verklighet.
    Vet dock redan nu några dagar innan BIM att första försöket gått åt pipsvängen och har tagit det hårdare än vad jag borde.
    Har en 07 och 11 här hemma så att få en 16 skulle ju vara helt magiskt.

Hoppas jag får hänga på här :)

• bamboobaby
    Mamma30 skrev 2015-10-18 10:43:34 följande:

Välkommen hit! längtar också efter 3:an! nya tag i november igen då! Jag har också en 07:a och en 09:a.. Hur vet du att det inte blev nåt denna mån?! <3

Tack!!
    Då är ju våra rätt lika i ålder :) Upplever att många tycker vi är knäppa som vill börja om igen nu när barnen är rätt självgående men jag längtar verkligen efter att få en liten igen.

Jag har fått mensvärken from hell precis som vanligt och då ramlar den in vilken dag som helst. Har inte en uns av hopp kvar.
  • bamboobaby
    Mamma30 skrev 2015-10-18 16:05:21 följande:

Ja upplever det med! Men vi skiter i vad alla andra tycker och tänker om det! Det är vårat val inte alla andras! Jag vill gärna ha en lite större familj! Och inte det som är mest "normalt" just nu i samhället! Blir inte så mkt mer "jobb" med 3-4 som 1-2. Beror väl på också hur gamla de andra barnen är också!

Precis så känner vi med. Jag tror att för lite mer "jobb" som man kommer lägga ned så kommer man få så ofantligt mycket mer glädje.
    Idag fick jag min mens precis som jag misstänkte men det bra med det var att den kom två dagar tidigare så jag behöver inte vänta (förhoppningsvis) lika länge på nästa ÄL. Nya friska tag :)

Har ni någon aktiv BIM/Gravid-lista i tråden?
  • bamboobaby
    E som i Elin skrev 2015-10-18 19:43:42 följande:

Jag tycker alltid att första misslyckade försöket är värst. Hoppas att du också känner att det går lättare nästa gång.

Jag hoppas det. Hade egentligen inte förväntningen på att bli gravid direkt men sen sa min man, Mr självförtroende, att han trodde det och då spinnande mina förhoppningar iväg.
    Så sjukt jobbigt med väntan till ÄL och sen väntan till BIM bara :D
  • bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-10-19 18:52:10 följande:
    Nu har jag lagt in dig, hoppas det blev rätt :)

Spännande med BIM imorgon, hur känns det då?
    Snälla rara du tror du att du kan lägga till mig med?
    2a försöket nu i november och BIM 14 nov har två små vildar födda 07 och 11 sedan tidigare och läääängtar efter som förhoppningsvis blir en 16 :)
  • bamboobaby

Har märkt att det är lite som att ha semester nu när mensen är här för då letar jag inte gravidsymptom hela tiden och kan faktiskt fokusera lite på annat :D

Hur funkar det egentligen med ÄL-stickor?
    Har ett gäng (billiga testers) men vet inte från vilken dag och vilken tid på dagen jag ska testa?
    Det står så olika överallt.

• bamboobaby

FamÅsling: Fy va tråkigt. Håller med föregående talare att det är en liten sorg som man måste ta men tur är att man kan peppa sig ur den och försöka ladda upp inför nästa försök.

Kan komma att ångra att jag säger det här men jag har faktiskt uppskattat "pausen" för mina tankar har varit rätt fokuserade nu. Tänker försöka hålla den fokusen på annat under kommande försök för annars kommer jag bli tokig.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)