Inlägg från: bamboobaby |Visa alla inlägg
  • bamboobaby

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

mariatheresia skrev 2015-11-02 20:49:59 följande:

Ja det är den från igår så bara att vänta på bim nu då

12 dagar till BIM och det känns som en evigheeet :(
  • bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-11-03 06:31:11 följande:

Ja det är ju omöjligt att tänka på annat trots att man försöker.. BIM - 5 idag. Tips på tidsfördriv?

Googla graviditets symtom haha skojade lite och menade lite allvar för det var så jag gick tiden att gå sist. Jag tänker börja jaga julklappar och sen har jag massor av jobba att ta tag i..........tyvärr, googlar hellre.
  • bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-11-04 15:49:44 följande:

Åh va tråkigt, fick spottings idag vilket betyder att mensen är på ingång :(

Hade det ju på känn, men blir ändå besviken...

Jag håller tummarna ändå för det är inte över för ens det är över :) Hade du någon nidis med dina två tidigare barn?

Jag lyssnar på min magkänsla och min, den här månaden, mycket mindre kaxiga man och vi planerar redan för nästa månads ÄL. När jag tänker på allt så ser jag mig inte som gravid inte ens fram mot sommaren kan jag se det/föreställa mig det och det är ett dåligt tecken. Känns som om jag kommer stänga den här tråden haha sist ut!
  • bamboobaby
    Fsake skrev 2015-11-04 16:14:12 följande:

Här är jag på äl+3, 10 dagar till bim...

Hoppas på många plus för oss :)

Jag med! Det skulle vara då kul.
  • bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-11-04 19:51:54 följande:
    Nä vad tråkig känsla, men känner igen mig. Idag gick jag in i depp-mode och kände att jag aldrig kommer bli gravid. Nä hade ingen nidis med mina två andra, så är rätt säker tyvärr... Har haft spottings före mens i några månader nu, men läste att man alltid ska kolla upp det hos gyn?! Så jag tänkte boka en tid imorgon.
    Hur går det för dig? Håller tummarna för att det är graviditets spottings. När har du BIM?

Jag har precis lika lite hopp nu som sist och det pytte hoppet ackompanjeras av uteblivna graviditets symptom. Blä!!!!
  • bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-11-06 07:46:21 följande:
    Samma status. Spottings varje dag och mensvärk. BIM på söndag. Har inte haft spottings så här tidigt förr och sjukt segt att ha mensvärk i typ en vecka innan mens. Har bokat tid för att utreda varför jag har de där spottingsarna iaf. Kan vara en rad saker tydligen, jag försöker att inte jaga upp mig för mycket.

Usch vad tråkigt det är att känna den här hopplösheten. :( när har du BIM? Jag hade typ inga gravidsymptom alls med min tvåa så det behöver inte viss sig!
    Har du tagit något graviditetstest? Det skulle ju kunna visa om du är gravid redan nu eftersom du är på Bim -2 Tänker att är det för att du är gravid som du har spottings så skulle det ju kunna släppa lite eventuell oro och om inte annat så är det ju skönt att du bokat en tid för utredning av det.
    Jag håller dig i tanken och hoppas allt blir bra så snabbt som möjligt.

Jag har BIM den 14e så nästa lördag. Evigheter dit men jag tänker faktiskt inte lika mycket på det nu som förra månaden. Vi ska gå ut på lördag nästa v med ett häng vänner och det känns bara som om det blir krångligt om jag mot alla odds skulle vara gravid och jag skulle definitivt få ögonen på mig om jag inte smuttar på ett glas vin iaf. De vet att jag inte gillar alkohol men jag vill gärna vara säker på att jag seglar under radarn. Känns ju inte som om det kommer bli några problem dock.
  • bamboobaby

Va kul! Nu har det börjat rassla till med plus i tråden :) Sweet! Grattis till er plussare :)

• bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-11-08 10:08:47 följande:
    Mensen kom. Konstig 26 dagars cykel som jag aldrig haft förut... Blir till att börja om. Känns tråkigt, men det är ju bara att bita ihop.

Knöligt det där. Du kan kanske ha något i glaset och hälla ut i blomkrukan ;)
    Samma sak hände mig förra månaden. Har typ alltid 28 dagars cykel men förra månaden kom mensen två dagar tidigare. Kändes lite lurigt och jag undrar vad som hände där egentligen. Tyckte dock att det var skönt att den kom två dagar tidigare än två dagar senare, mindre tid att vänta till nästa ÄL. Kanske är december vår månad :)
  • bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-11-08 19:12:05 följande:
    Jaså? Ja väldigt konstigt?? Men håller med, bättre för kort än för lång. Ja! Vi hoppas på december!!!
    Verkar som om historien kommer upprepa sig. Har sådan mensvärk och det känns som om den kommer komma när som helst fast det inte är dags för ens på lördag. Känns så trist :( Inte för att jag inte är gravid utan för att det känns hopplöst om det ska börja strula nu efter alla år.
  • bamboobaby
    Orkide skrev 2015-11-11 07:24:08 följande:

Plussade här i oktober efter 6/7 månaders försök med pergotime. Men inatt fick jag veta att pyret dött Finns inga ord för hur ont det gör . Men det betyder att jag kommer tillbaka hit.

Beklagar verkligen. Känner så med dig. Håller med föregående talare och hoppas verkligen du snart har plussat igen.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)