Inlägg från: bamboobaby |Visa alla inlägg
  • bamboobaby

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Novixi skrev 2015-11-20 20:00:12 följande:

Negativt förra lördagen men positivt idag! BIM +12 idag :)

Nähä! Va kul grattis :) Har du hållit dig från att testa innan? Hade jag aldrig klarat :)
  • bamboobaby

Försök nr 3 startar i slutet v näst veck *suck*
    Är det någon vänlig själ som kan lägga till mig i listan?
    BIM 12 december 3e försöket

• bamboobaby
    sommarblomma1 skrev 2015-11-25 09:20:27 följande:

Jättesvårt att se på bilden men tror faktiskt att det finns nåt där. Äl +11 idag

Jag kan inte se bilder tyvärr men tar dig på ditt ord och vågar mig på ett litet Grattis! Har ju själv fått de svagaste av sträck och det blev en kalasfin bebis av det :)

Tack för att du la till mig på listan med :)
  • bamboobaby
    sommarblomma1 skrev 2015-11-25 11:47:57 följande:
    Tack men jag vågar inte ropa hej än :) däremot så äter jag provera nu i tre dagar till men har läst att det inte ska kunna påverka en grav i tidigt skede så hoppas det stämmer. Tog bort en cysta 4 dagar efter äl denna cykel och det kanske hjälpte kroppen på traven! Hoppas!
    Håller tummarna för att det är så och att du bara får starkare test från och med nu :) heja heja :)
  • bamboobaby
    sommarblomma1 skrev 2015-11-26 06:17:56 följande:

Det var starkare idag och nilu behövde man inte anstränga sig för att se strecket. Jag tror nog att jag är gravid :)

Underbart! Då bränner jag av ett ordentligt grattis nu :). Grattis!
  • bamboobaby
    sommarblomma1 skrev 2015-11-27 12:34:47 följande:
    Tack men blev lite nervös då jag tog ett test idag igen som inte hade blivit starkare så imorgon blir det digitalt för att få det svart på vitt...
    Det har hänt mig med. Testade 4 gånger under flera dagar i sträck och de sista två ökade inget och aldrig fick jag ett superstarkt plus men det blev bebis. Oroa mig massor bara för att jag fick ett så superstarkt plus direkt med min första.
  • bamboobaby
    sommarblomma1 skrev 2015-11-27 16:31:26 följande:
    Testade med clearblue testa tidigt med och fick utan tvekan ett stort fint plus så nu är det ingen tvekan :)
    Underbart!! Grattis och fira massor i helgen.
  • bamboobaby
    Mattfransar skrev 2015-12-09 07:51:56 följande:

Har tagit en liten paus från den här tråden, och fjärde försöket blev det ett plus. Nu hoppas jag bara att pyret håller sig kvar. Önskar er alla lycka till!

Men ja va kul!! Grattis grattis grattis:) Hoppas det smittar oss andra i tråden:)
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)