Novixi skrev 2015-12-16 10:34:27 följande:
Nej jag har två barn sen innan och med första plussade jag på BIM +1/2 och med andra plussade jag på BIM dagen.
Aldrig såhär sent så jag trodde absolut inte att det tagit sig för oss.
Jag vet att jag hade äl senare än vanligt denna månaden för jag tempade mig. Dagen efter jag skulle haft äl så hade tempen fortfarande inte stigit, en vecka senare när jag tempade igen så hade den stigit. Tyvärr tempade jag inte däremellan så jag vet inte exakt när jag hade äl, bara att den var upp till en vecka försenad.
Tror det var därför jag plussade så sent.
Mensen får man även om man inte fått äl. De säger att ca 1-2 månader under året så har man inte äl. Sen kan ju mensen hoppa över nån månad på helt friska människor utan att det är något fel.
Hoppas du snart får antingen pluss eller mens! Jag vet hur frustrerande det är att inte få något av det! Lycka till!
Det låter så intressant då jag inte heller gått över tiden så här pass mycket vid tidigare plus (och fortfarande inget plus här)
Dag BIM+4/5 och ingen mens men om ÄL var senare så måste vi ha missat den och även om simmarna kan överleva några dagar så borde det troligast vara mens på gång som av någon anledning dröjer.
Superskumt men inget annat att göra utöver att vänta och se.
Stort tack för dina svar :) har väckt ett litet hopp i mig.