Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Om 8-9dagar skall jag testa! Och önskar så att det går vägen denna gång!
Om 8-9dagar skall jag testa! Och önskar så att det går vägen denna gång!
För oss blir det lite av en sladdis då mina är födda 07 och 11. Har ingen erfarenhet av hur det är att vara en sladdis men vet att jag alltid önskat att vi var fler barn i familjen när jag var liten och hoppas på att mina barn slipper känna det samma.
Känner mig sådär uppgiven som man kan göra ibland. Den där " det blev såklart inget denna gång heller" känslan .. Suck....
Fy jag känner också att semestern är över och vi närmar oss nästa försök som jag redan nu känner kommer bomma. BLÄ!!!
Åh jag är så nere idag!! Har typ ÄL idag, känner det i kroppen. Molande värk och äggviteflytningar. Men min man är borta och igår blev det inget sex för han var för trött efter jobbveckan. Är så besviken och ledsen. Känns inte alls som han prioriterar detta som jag gör, som räknar och planerar. Han tycker att det kommer väl fler månader, men jag vill ju så gärna att det ska ta sig NU. Då kan man väl försöka passa på de få dagar som det ändå rör sig om. Nu känns det som det inte kommer att bli något.
Jag vet precis hur det känns Mattfransar!
Jag köpte en family Living tidning och en chokladkaka. Så nu känns det bättre. Har haft lite egentid med dottern också. Varit i simhallen och badat bubbelpool. Tänker att jag ska njuta och överösa med egentid nu när man kan.
Jag ska verkligen försöka att inte analysera denna månad ( första månaden hade jag alla tecken utan att vara gravid) men jag har konstigt ont i ljumskarna. Dessutom känningar i fogarna ( men det har jag ju haft varje månad sen vi började försöka)
Jag tror att om vi får ett barn till så blir det en pojke. Vet inte varför utan det har alltid känts som om jag ska ha två pojkar och en tjej trots det så är vi helt nollade när det kommer till namn.
Har sen jag var liten gillat Alexander men det känns inte aktuellt.
Majken är jättefint! Klingar väldigt bra.
Blä för mens!!! Vilket försök var det?
Jag gillar också gamla svenska pojknamn men tycker aldrig att jag hittar ett klockrent, tvärtom med tjejnamn där jag har för många.
Vår son heter Ebbe. Fint tycker jag.
Jag är också helt övertygad om en kille. Vet inte varför. Jag har en lång lista med namn men lyckas inte klistra in den från telefonen, återkommer
Vart bor alla i tråden?
Jag bor i Stockholm.