• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • LeiaBus2010
    FrökenNypon skrev 2016-12-17 08:21:31 följande:

Jag är oxå kvar i tråden. Ogravid än. Försökt i drygt 14 månader nu. O inte en tillstymmelse till grav. Mensen kommer som en klocka...!!

Har nog helt tappat hoppet nu ... men det hjälper mig lite att läsa här i tråden! Se ert hopp och att det faktiskt kan hända!

Har vart på många gyn senaste tiden o allt ser fint ut där inne. Så bara mannens spermier kvar o testa...

sen all stress!! över min ålder. 32 år. Och att barnen blir för gamla. 5.5 o snart 8 år. Och över att mannen ska vilja sluta försöka...( jag är inte så bra på att ha pms mens och längta bebis...) :(

Hoppas du mår bra bodrum!

Kämpa på orkide!

Grattis beebii!

Ja du är ung än! Jag är 31. Mina flickor är 4 och 6. Ganska snarlika åldrar. Det är bra om barnen är lite äldre tycker jag så kan dom "hjälpa till" lite med ju. Hihi. Det kommer ska ni se. <3
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Orkide

Jag är på dag 23 i cykeln nu. 5-6 dagar kvar till BIM. Känns onödigt att hoppas men ändå är hoppas man. Desto mer hopp desto större fall. Försök 20+ någonting. Tredje omgången med letrozol.

• LeiaBus2010

Gud va dumt gjort av mig.

Testade med digitalt. Det var såklart negativt. Det hade jag ju på känn för mitt positiva igår var så himla svagt så jag borde väntat till i veckan. Men jag ska köpa ett dubbelpack och ta det ena på tisdag och den andra på fredag

• Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-12-17 19:57:05 följande:

Gud va dumt gjort av mig.

Testade med digitalt. Det var såklart negativt. Det hade jag ju på känn för mitt positiva igår var så himla svagt så jag borde väntat till i veckan. Men jag ska köpa ett dubbelpack och ta det ena på tisdag och den andra på fredag

Ja bättre att vänta lite eller i alla fall ta med morgonurin
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-12-17 21:00:02 följande:

Ja bättre att vänta lite eller i alla fall ta med morgonurin

Mkt dumt av mig haha.

Onödigt dyrt om inte annat :-P
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-12-17 21:15:51 följande:
    Mkt dumt av mig haha.

Onödigt dyrt om inte annat :-P
    Synd om det skapar dig oro tänker ja
  • HoppasPåEnTill

Vet inte vad min kropp håller på med. Clearblue 4-dagars har blinkat i 4 dagar. Alla andra ÄL-test är negativa.
    Cervix var nere och öppen för 3 dagar sedan men nu är den hög och stängd. Tempkurvan säger ingenting än så länge. Suck

• LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-12-18 08:45:44 följande:

Synd om det skapar dig oro tänker ja

Haha ja. Man tror ju inte på det positiva som man fått. Men jag vaknade med en jävulisisk mensvärk idag!

Nästan så jag måste andas mig igenom.

Så det kanske är ett mf på g.
  • anna7607

Bim igår. Ingen mens å inget pluss. Så har jag läst att gravidkollens test är sega. Får bli en tur till apoteket imorgon om den håller sig borta.

• Skrutt 83

Hej! Hänger gärna med här om jag får? Plussade i torsdags och hamnade lite i en chock! Vi hade planerat att börja försöka med nr 3 när mensen kom men den dök aldrig upp. I 3 år har vi kört avbrutet och säkra perioder och sen när vi planerar att försöka har det redan hänt? Helt osannolikt.

Är dock orolig att det inte kommer gå vägen då testen ökar men inte så markant och digitala säger fortfarande 1-2 trots att jag bör vara på äl+13 eller äl+16.. med dottern fick jag 2-3 på äl+12 eller 13.. livrädd att det stannat av. Bilden är med översta från Tors sen fre, lör och sen sön.. vad tror ni, vågar man hoppas? Med dottern blev det en jättetydlig skillnad på testen från dag till dag därför jag är orolig

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)