Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Jag är oxå kvar i tråden. Ogravid än. Försökt i drygt 14 månader nu. O inte en tillstymmelse till grav. Mensen kommer som en klocka...!!
Har nog helt tappat hoppet nu ... men det hjälper mig lite att läsa här i tråden! Se ert hopp och att det faktiskt kan hända!
Har vart på många gyn senaste tiden o allt ser fint ut där inne. Så bara mannens spermier kvar o testa...
sen all stress!! över min ålder. 32 år. Och att barnen blir för gamla. 5.5 o snart 8 år. Och över att mannen ska vilja sluta försöka...( jag är inte så bra på att ha pms mens och längta bebis...) :(
Hoppas du mår bra bodrum!
Kämpa på orkide!
Grattis beebii!
Jag är på dag 23 i cykeln nu. 5-6 dagar kvar till BIM. Känns onödigt att hoppas men ändå är hoppas man. Desto mer hopp desto större fall. Försök 20+ någonting. Tredje omgången med letrozol.
Gud va dumt gjort av mig.
Testade med digitalt. Det var såklart negativt. Det hade jag ju på känn för mitt positiva igår var så himla svagt så jag borde väntat till i veckan. Men jag ska köpa ett dubbelpack och ta det ena på tisdag och den andra på fredag
Gud va dumt gjort av mig.
Testade med digitalt. Det var såklart negativt. Det hade jag ju på känn för mitt positiva igår var så himla svagt så jag borde väntat till i veckan. Men jag ska köpa ett dubbelpack och ta det ena på tisdag och den andra på fredag
Ja bättre att vänta lite eller i alla fall ta med morgonurin
Vet inte vad min kropp håller på med. Clearblue 4-dagars har blinkat i 4 dagar. Alla andra ÄL-test är negativa.
Cervix var nere och öppen för 3 dagar sedan men nu är den hög och stängd. Tempkurvan säger ingenting än så länge. Suck
Synd om det skapar dig oro tänker ja
Bim igår. Ingen mens å inget pluss. Så har jag läst att gravidkollens test är sega. Får bli en tur till apoteket imorgon om den håller sig borta.
Hej! Hänger gärna med här om jag får? Plussade i torsdags och hamnade lite i en chock! Vi hade planerat att börja försöka med nr 3 när mensen kom men den dök aldrig upp. I 3 år har vi kört avbrutet och säkra perioder och sen när vi planerar att försöka har det redan hänt? Helt osannolikt.
Är dock orolig att det inte kommer gå vägen då testen ökar men inte så markant och digitala säger fortfarande 1-2 trots att jag bör vara på äl+13 eller äl+16.. med dottern fick jag 2-3 på äl+12 eller 13.. livrädd att det stannat av. Bilden är med översta från Tors sen fre, lör och sen sön.. vad tror ni, vågar man hoppas? Med dottern blev det en jättetydlig skillnad på testen från dag till dag därför jag är orolig