Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Håller också allt jag kan. När ska du testa Orkide?
Fan fan fan. Lite blod på tampongen mensen är på ingång! Jäkla skit. Men jaja.
Jag är ju säker på att mensen kommer så jag slösar inga test. Har den inte kommit fredagmorgon så kanske jag testar. Så tar jag all besvikelse då istället för julafton.
När ska du testa igen?
Fan fan fan. Lite blod på tampongen mensen är på ingång! Jäkla skit. Men jaja.
Bim-8 idag. Blir o testa på nyårsafton om mensen inte dyker upp.. haft symptom som "uvi" idag.. inbillat mig att det är grav symtom.. men nu när jag inte känner något längre. Säkert ingenting, mensen kommer väll nästa vecka!
Bim-8 idag. Blir o testa på nyårsafton om mensen inte dyker upp.. haft symptom som "uvi" idag.. inbillat mig att det är grav symtom.. men nu när jag inte känner något längre. Säkert ingenting, mensen kommer väll nästa vecka!
Hej alla! Hade stegring på temp i förrgår (36.7) idag 35.9
Så jag har haft äl! Trodde jag hade bim idag/imorgon. Men icke. Tur som väl så sexade vi i förrgår. Antar att ägget släppt nu för all den starka molvärken är borta!
Nu är det en ny lång vecka att vänta då Typiskt haha.
Här har mensen börjat så smått :(
ÄL runt 5/1, skönt att cykeln iaf inte blev förskjuten av Lutinus. Så på söndag börjar jag med Letrozol igen