• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-12-20 07:11:33 följande:

Håller också allt jag kan. När ska du testa Orkide?

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Jag är ju säker på att mensen kommer så jag slösar inga test. Har den inte kommit fredagmorgon så kanske jag testar. Så tar jag all besvikelse då istället för julafton.

När ska du testa igen?
  • Orkide

Fan fan fan. Lite blod på tampongen mensen är på ingång! Jäkla skit. Men jaja.

• LeiaBus2010
    Orkide skrev 2016-12-20 11:21:53 följande:

Jag är ju säker på att mensen kommer så jag slösar inga test. Har den inte kommit fredagmorgon så kanske jag testar. Så tar jag all besvikelse då istället för julafton.

När ska du testa igen?

Jag försöker hålla mig tills på fredag jag med.

Neej det KAN ju vara kroppen som TROR att du ska ha mens så än är det ont kört om det bara är lite
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-12-21 17:34:39 följande:
    Jag försöker hålla mig tills på fredag jag med.

Neej det KAN ju vara kroppen som TROR att du ska ha mens så än är det ont kört om det bara är lite
    Är helt säker på att det är mensen tyvärr.

Lycka till med testandet imorgon!!
  • Nsmm
    Orkide skrev 2016-12-21 17:13:20 följande:

Fan fan fan. Lite blod på tampongen mensen är på ingång! Jäkla skit. Men jaja.

Usch så jobbigt! Vad ledsen man blir...
  • Nsmm

Bim-8 idag. Blir o testa på nyårsafton om mensen inte dyker upp.. haft symptom som "uvi" idag.. inbillat mig att det är grav symtom.. men nu när jag inte känner något längre. Säkert ingenting, mensen kommer väll nästa vecka!

• Orkide
    Nsmm skrev 2016-12-22 21:42:29 följande:

Bim-8 idag. Blir o testa på nyårsafton om mensen inte dyker upp.. haft symptom som "uvi" idag.. inbillat mig att det är grav symtom.. men nu när jag inte känner något längre. Säkert ingenting, mensen kommer väll nästa vecka!

Oroa dig inte än för bristande symptom. Ägget fäster ca 1 vecka efter äl. Sen ska det produceras tillräckligt med hcg för att ge symptom och det är några dagar till. Försök hålla hoppet uppe över julen så känner du efter ordentligt nästa vecka
  • LeiaBus2010

Hej alla! Hade stegring på temp i förrgår (36.7) idag 35.9

Så jag har haft äl! Trodde jag hade bim idag/imorgon. Men icke. Tur som väl så sexade vi i förrgår. Antar att ägget släppt nu för all den starka molvärken är borta!

Nu är det en ny lång vecka att vänta då Typiskt haha.

• LeiaBus2010

Ignorera älmarkeringen för den stämmer inte. Men enligt min temp så borde ägglossning skett den 19-20 (Se även min notering för den 19) vi kan nog lyckas pricka in det

Med min första så hade vi sex 4-5 dagar före äl
  • Nykär15

Här har mensen börjat så smått :(

ÄL runt 5/1, skönt att cykeln iaf inte blev förskjuten av Lutinus. Så på söndag börjar jag med Letrozol igen

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)