Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Så fruktansvärt med tvillingen :'(
Största fasan!! Psd?
Vi försöker ju inte,om ngn kommer ihåg mig...Men nu har längtan kommit tillbaka efter några månader lyckats trycka bort den. Håller tummarna för er medan jag funderar på om det någonsin blir nån trea... ..
Så fruktansvärt med tvillingen :'(
Största fasan!! Psd?
Vi försöker ju inte,om ngn kommer ihåg mig...Men nu har längtan kommit tillbaka efter några månader lyckats trycka bort den. Håller tummarna för er medan jag funderar på om det någonsin blir nån trea... ..
Minns dig väl, gissar att den där längtan kommer och går och är något man inte helt kan styra över även om man logiskt försöker att göra det. Känns det som att ni kommer försöka eller hur känns det?
Vi bestämde igår att vi kör denna och nästa omgång med Letrozol och sen går vi vidare på IVF privat. Så kommer ta kontakt med en klinik för att ev ha en startdag när sista omgången är gjord. Känns skönt att vi inte skjuter på det för länge. Vi sa att jag har ju redan medicinerna hemma för denna och en gång till, men sen vill vi nog ha mer handfast hjälp. Känns bra ha en plan att följa, det gör det lättare. Åldern tickar ju på i rasande fart...var 38 när vi började försöka och nu fyller jag strax 40...
Jag kunde inte låta bli att testa i morse. (Skulle väntat till nyårsafton) För jag vaknade av en väldigt stark dröm att jag plussade! Den var så stark (både drömmen och plusset) så jag visste inte vart jag var när jag vaknade och vad som var sant eller inte.
Men ett starkt plus fick jag inte idag.. men något är det nog där iaf. Så jag tror det blir starkt om några dagar! Hoppas iaf. Bim +43 haha!
Vad skönt att allt var normalt. Vilken vecka är du i nu?
Har en svägerska som pratade med mig om hur orolig hon var att hon o hennes kille skulle ha samma problematik som oss och aldrig bli gravida. Hon till och med övertalade sin kille att börja bebisverkstaden ett halvår tidigare än de tänkt pga hennes oro. På första försöket blev de gravida.. var lite irriterad på henne o att hon hade mage att använda vår problematik till hennes oro..
I alla fall.. Mensen kom ordentligt julaftonskvällen.
Va skönt.
Här syns ingen mens till och jag har så ömma bröst så ja blir knäpp. Dom e svullna överallt typ.
Molvärk / mensvärk/ stickningar i livmodern trött och ingen aptit.
Men jag låter tiden utvisa och testar mig inte ännu.
Mina kära vänner förlorade sin ena tvillingpojke på 3 månader på julaftonsmorgon. Plötsligt kändes vår bebisverkstad inte alls prioriterad Allt känns bara hemskt...
Hej!
Hänger gärna med här. Plussade oväntat med trean för 2 veckor sedan men fick igår missfall :( så nu hoppas vi kroppen kommer igång snabbt igen så vi kan börja försöka här i januari
Va skönt.
Här syns ingen mens till och jag har så ömma bröst så ja blir knäpp. Dom e svullna överallt typ.
Molvärk / mensvärk/ stickningar i livmodern trött och ingen aptit.
Men jag låter tiden utvisa och testar mig inte ännu.
Mina kära vänner förlorade sin ena tvillingpojke på 3 månader på julaftonsmorgon. Plötsligt kändes vår bebisverkstad inte alls prioriterad Allt känns bara hemskt...
Ja. Det var psd. ..
Välkommen hit skrutt! Trevligt att se dig här
Bodrum, ja. Konstigt ändå att man reagerar så att man inte vill berätta positiva saker när det hänt tråkiga saker... eller, ja du fattar vad jag menar :-P
Jag har haft mensvärk hela dagen nu och det har huggt till ibland. Så jag vet i tusan vad som händer.... har två billiga kvar från testlagret. .. så de blir väl ett imorgon och ett på lördag morgon med... haha. Så sparar jag det digitala ett tag till. Har inte råd att köpa mer tester nu. Shit va pengar man slängt i sjön! 43 dagar sen bim liksom.. då blir man lie galen...
Nykär, tack för svar Just nu väntar vi på sambon ska påbörja en samspelsterapi plus Psykolog som förhoppningsvis ska leda till han kan vara med sina barn som en vanlig pappa. Så försöka, nä...inte en chans. Fyllde 38 nu så det ser mörkt ut... Utbildningen färdig nästa sommar... Ibland känner jag mig helt tokig på att jag inte får som jag vill,som en barnunge! Lovar att jag har häcken full som det är nu...Men längtan...gaaahhhh!!!
Leiabus ser lovande ut!!! S
Bodum inte konstigt att man inte vill berätta...Men kanske skönt för dem att tänka på ngt underbart?
Skrutt
Men gud skrutt jag glömde ju att beklaga för förluste. Men jag har lärt mig genom åren att man inte ska sörja för mat för det händer ju av en anledning. Låter hårt men det är det som fått mig att kunna gå vidare <3