Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Jag har en fråga. Kan ni inte starta en fortsättnings tråd till denna fast på gravid sidan. Jag har ju följt några av er i mer än ett år och vill gärna veta saker milstolpar eller stark oro. Men de tär lite på en att gå in här o läsa gavidfrågor när allt man önskar är att få vara med.
Jag har en fråga. Kan ni inte starta en fortsättnings tråd till denna fast på gravid sidan. Jag har ju följt några av er i mer än ett år och vill gärna veta saker milstolpar eller stark oro. Men de tär lite på en att gå in här o läsa gavidfrågor när allt man önskar är att få vara med.
Vet inte vem jag syftar på. Känner att de här dagarna innan BIM känns så otroligt jobbiga bara. Känns som att det aldrig blir vår tur. Snart är det två år sedan vi började.
Vet inte vem jag syftar på. Känner att de här dagarna innan BIM känns så otroligt jobbiga bara. Känns som att det aldrig blir vår tur. Snart är det två år sedan vi började.
Jag har svårt att bli gravid. Har enbart blivit med pergotime tidigare. Men prövar nu letrozol som även den hjälper äggen att mogna. Har troligtvis endometrios (ej konstaterad med titthållsoperation). Så för oss är det tur. Men vi missar aldrig äl
Ser du ingenting alls med blotta ögat? Ett streck är ju ändå ett streck men det borde ju bli starkare
Gjorde en direkt! Ni är välkomna att kika in och säga några ord när ni vill! <3
www.familjeliv.se/forum/thread/77232125-gravid-med-3an-efter-minst-ett-ars-forsok