Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
I will!! Trodde jag skulle ha först framåt lördag så blev lite chockad av detta starka eftersom jag aldrig fått det innan!!
Absolut! Kör hårt
I will!! Trodde jag skulle ha först framåt lördag så blev lite chockad av detta starka eftersom jag aldrig fått det innan!!
Absolut! Kör hårt
Härligt! Här sexas jämt...hahaha!
Skulle vara skoj att se lite plus här snart! Här blir BIM 4/3
*kramar om*
Ja det måste vara skittufft..kan bli sur när folk säger, men ja , det var ju så tidigt, Men i huvudet så är man fort väldigt långt fram i sina planer ju...och längtan är ju stor så då är klart man blir ledsen och det gör ont.
Ja perfekt hon kom tidigt då. Tar det sig inte denna gången så kommer nästa månad ligga nära Lucia...så vi får väl se, men hellre ett plus än att chansa och hoppa över en möjlighet just pga min ålder...
Ja jätteskönt, många verkar känna måsten till att få till sexet...jag njuter av alla gånger och tycker det mest jobbiga nu är att ha mens och då inte kan penetrera..kan kan man ju men vi känner oss inte bekväma med det. Men har sex ändå men håller oss på utsidan om man säger så...men innan när jag hade hormonspiral så hade jag ju kanske mens 1-2 dgr/år, den höll i bara några timmar en dag. Väldigt bortskämd med att vi kunnat sexa när vi haft lust...så det är mer begränsningen av sex som stör oss än att få till att ha det.
Tror nog mensen kom idag. När jag stod upp kände jag liksom att det "rann till" och när jag gick på toa då så var det färskt blod i trosskyddet. Stoppade i en tampong som jag bytte nu 3 timmar senare och då var jag inte längre lika säker på att var mens. Men samtidigt så tog jag ett clearblue - test imorse vid 05 som visade "inte gravid". Det BÖR jag ju lita på. Blir så himla osäker på min BiM - dag. I ett par månader hade jag en cykel på 24-26 dagar. Förra månaden blev det 32 dagar och OM mensen kom idag så är det dag 30. Nästa försök blir vårt sista just nu. Det kommer ge oss en november-bebis och efter det måste vi stoppa. 25 februari NÄSTA år åker vi nämligen till Aruba och om det kommer en bebis innan dess så får inte den bebisen va under 3 månader om jag förstått sjukvården rätt. Håller tummarna för er alla som fortfarande väntar med gravtest denna månad :)
Tråkigt med mens..men låter väl rimligt det är den om du både fått negativt och det är dag 30 och du hade 32 dagar sist. Jag hade 33 dagar sist men verkar vara på 28 nu igen för ÄL var igår så det är skönt. Men sist hade jag mens några timmar, sen inget alls på två dagar och sen vanlig mens 5 dgr. Mer sparsam men första gången med rosenrot med. Så det påverkade nog., Men ÄL kom på pricken 14 dagar efter den där första blödningen så jag får räkna det som mensens första dag, var väl spottings.
Hoppas nästa omgång tar sig så ni får njuta både av bäbis och resa nästa år :)