Inlägg från: Nykär15 |Visa alla inlägg
  • Nykär15

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Bodrum skrev 2016-03-20 07:03:56 följande:

Testar att klistra in bilden, men har inte funkat senaste gångerna så kanske inte funkar nu heller...

Ja det där är ju positivt!! Grattis!!!

Själv på ÄL + 3 . Ska endast testa före BIM denna gången om jag har starka symptom. Sist blev det ju missfall på BIM +1...men det är ju bra på ett sätt att faktiskt veta om man får tidiga missfall, kan ju vara bra veta om man går vidare med ivf i framtiden om det inte tar sig...
  • Nykär15
    Ishtar skrev 2016-03-20 17:55:38 följande:

Det blir ingen decemberbebis här heller. Mensen kom med buller o bång idag. Ska nog testa ägglossningstest nästa månad.

Depp idag sen samlar vi ihop oss för försök nr 4.

Blä för mens :( skickar en kram!
  • Nykär15
    Mamsterbabe skrev 2016-03-20 19:45:04 följande:

Ni som kör med äl-tester, hur tidigt kan ni se att det ens finns ett streck förutom kontrollstrecket?

Eller är det inte så, att när äl är på g så börjar man se ett svagt streck & när det strecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket så har man äl?har jag fattat rätt då?

Min mens började den 9e mars så jag bör ha äl nu i dagarna men tog ett äl-test igår och ett idag och de är blanka.

Har pco ska väl tilläggas, så har inte alltid äl tyvärr..

www.marythemamster.blogg.se Leo 16/6-2010, Räkan BF 16/1-2013
    Ja det funkar som du säger. Enda gången jag har helt blankt är första dagarna direkt efter mens, sen har jag svaga resten av cykeln, som ökar när ÄL är på gång. Får sällan fullt positiva men kan med hjälp av mina symptom veta när ÄL är, dagen efter brukar de vara svagare, då vet jag att den är över.
  • Nykär15
    Ishtar skrev 2016-03-21 19:00:18 följande:
    Jag håller med! Men idag känner jag mig iaf i fas igen och redo att ta upp kampen. Känslan av förlust o nederlag är så stark första dagen mensen kommer.

Tror jag ska satsa på CB ägglossningstest den här månaden.

Hur går d för dig?
    Mmm första dagen är värst, sån besvikelse.

Själv är jag på ÄL+5, så bara att chilla några dagar. De ggr jag varit gravid har jag börjat ömma i brösten på ÄL+8-9, så för tidigt att börja känna efter :)
  • Nykär15

Igår började jag få molvärk och i morse hade jag ljusrosa flytning på pappret, hoppas nåt innerligt att det är en nidblödning, är på ÄL+6 så kan vara rimligt, haft nid med båda barnen på Äl+7 och ÄL+8 med andra. Vi får se, känns det nåt testar jag ev före BIM, för om det skulle bli ett tidigt missfall till så vill jag veta det om man behöver söka hjälp.
    Fyller år idag, hade vart en fin present om det visar sig vara då att ägget fäster idag <3

• Nykär15
    Bodrum skrev 2016-03-23 16:39:11 följande:
    Grattis på födelsedagen! Håller tummarna för att det var en nidis
    Tack!! Hoppas så innerligt <3
  • Nykär15
    Bodrum skrev 2016-03-23 19:43:54 följande:

Testade nu ikväll med digitalt test och jag är gravid i vecka 4-5 Känns härligt och overkligt, men kan inte ta till mig det helt och fullt eftersom jag har två missfall i bagaget. Jag hoppas i alla fall att pyret stannar den här gången! Håller nu alla tummar och tår att ni alla också får positiva besked inom kort! Kramar

Åh måste ju ändå vara skönt se att det verkar utvecklas som det ska! Men missfall ställer helt klart till det i hur det känns förstår jag...
  • Nykär15
    Orkide skrev 2016-03-24 06:24:17 följande:

Här blev det mens

Blä vad trist :( kram!
  • Nykär15
    Bodrum skrev 2016-03-25 14:07:27 följande:

Ursäkta språket, men vad faaaaan!!!! Nu blöder jag. Kan inte fatta att jag får missfall IGEN! Vill bara lägga mig ner och sova bort några månader.Gråter

Neeeeeej! Usch...hoppas det inte är det...kan ju vara en ofarlig blödning. Kramar <3
  • Nykär15
    Ishtar skrev 2016-03-24 21:43:15 följande:

Nykär15 o Orkidé. Det blir vår tid också. <3 Kämpa på tjejer.

Bodrum: jättegrattis till dig!

Ja det blir förhoppningsvis det, tack <3
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)