Inlägg från: Nykär15 |Visa alla inlägg
  • Nykär15

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

LeiaBus2010 skrev 2016-02-29 09:04:48 följande:
    Ja jag set iaf kontrasten Imorgon kan det nog synas lika lite men om du väntar två dagar så ser man nog bättre Nör har du bim? Äl +?

Jag är på äl +6 eller 7...

Har ju nyss slutat med p spruta. Så jag vart mkt chockad när jag haft både äl sekret och nu de här lilla blodet. Hade fått lite meri trosa nu när jag var på toa

Det var brunt. Förväntar mig ingen mens på några månader ju. Alla säger att det tar sån tid . :-P
    Leia 2010-09-19
    BIM på torsdag :)
    Har billiga stickor så blir en om dagen nu fram till BIM för att se om det ökar, nu när det torkat syns det tydligare och är iaf ljusrosa. Men vill ha synligare för att det ska kännas bra att berätta för killen. Har aldrig fått spök på dessa, alla mina negativa genom åren har varit kritvita, inte en tillstymmelse till streck utom kontrollstrecket...så vågar nog tro liiiite på detta iaf.,.helt fantastiskt isf, trodde ju det kanske var för sent för mig...nu ska lilla grynet stanna och må bra...
  • Nykär15

Tack!! Så svårt att ta in!! Vill ha starkare så jag kan berätta för killen...han kommer bli helt överlycklig!!

Matl skrev 2016-02-29 12:48:08 följande:

Grattis!!! Även här..hehe Är avis

• Nykär15

Jo vill ju slippa hålla det mot lampan för att se :) tur han kommer hem sent ikväll så vi ska sova direkt! Sen upp i morgon o testa, planerar berätta i morgon kväll om det är synligare, så stressigt på morgonen och vill ha tid tillsammans med han när jag gör det, så blir efter barnen somnat :)

Matl skrev 2016-02-29 12:59:35 följande:

Förstår det!! Så roligt Klart du inte ljuger....du vill ju bara ha ett starkt plus att visa för honom så han ser på en gång. Skulle ha gjort samma sak jag med!

• Nykär15

Åh kul! Tack, och grattis till dig med! Hoppas vi får starkare i morgon!!

Mamsterbabe skrev 2016-02-29 13:06:39 följande:

Jag ser!! Åh vad kul! Håller tummarna att det blir starkare imorgon. Fick ungefär något liknande imorse så hoppas jag med...

• Nykär15

Ja så himla underbart!! Hoppas den dagen kommer snart för dig <3

Matl skrev 2016-02-29 13:18:01 följande:

Ja men precis! Åh vad mysigt Längtar till den dagen jag får berätta för min sambo och få dela den glädjen med honom

• Nykär15

Denna lååååånga väntan :/ håller tummarna för plus här snart då!

Matl skrev 2016-02-29 13:51:29 följande:

Tack!! <3 Ca 13 dagar kvar till BIM...suck.. :-P

• Nykär15

Tack alla!!! Kan inte fatta...men tog ett CB på kvällen nu...hade ni vågat berätta för killen? Kan inte riktigt hålla mig tror jag..,

• Nykär15

Du har så rätt!!! Klart han ska få vara med direkt! Tack!!

LeiaBus2010 skrev 2016-02-29 21:02:20 följande:

Berätta! Låt han känna samma nervositet o lycka som dig

• Nykär15
    Enlitentill skrev 2016-02-29 22:06:59 följande:
    Grattis. Hade inte kunnat hålla mig. Tvivlar inte att det är ett plus. Mitt såg ut så ungefär på bim+1så ditt är tydligt i mina ögpn så långt innan bim.

Åh tack för input! Har ett digitalt hemma, men det ska jag spara till helgen, vill ta det först efter BIM, är ju så dyra! Men hade känts så verkligen att se ordet gravid komma upp!

Killen blev helt överlycklig, han längtar nåt enormt efter ett eget barn! Så himla glad över att jag kan ge honom detta och få dela det med honom, underbart!

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)