• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Annasofia01

Men som sagt första barnet så har inte speciellt mycket koll hur man räknar . Så blir nog bra att träffa barnmorskan imorgon :).

• Längtan efter ett syskon
    eriwag skrev 2015-02-09 14:29:18 följande:

Jag har bokat den 23:e :) spännande :)

Ja :) är sjukt nervös. Hoppas allt ser bra ut bara. Lycka till sj
    smultronhesten skrev 2015-02-09 17:22:05 följande:

Hej!

Skuttar in här då jag plussade imorse på BIM -2. FL räknade ut att BF borde bli 19 oktober.

Har mått ganska kasst i typ en vecka, med illamående, spänningar i brösten, kissnödig, mensvärk, trött m.m.

Hur mår ni andra?

Grattis o välkommen.

Är i v 7+3 idag och idag har jag varit såå trött. Piggnade t nu i eftermiddags och har mått sjukt illa i stort sett hela dagen. Så det vattnades i munnen i Moses. Idag drar det väldigt på höger sida av äggstockstrakten. Spänner o hugger när jag reser mig för kraftigt.

Har fått avsmak för kaffe. Jag som älskar kaffe! Sen har matsuget inte varit på topp direkt. Precis när jag plussade så åt o åt jag konstant.

Annasofia01.

Vad har du för program för att lägga in bild :)

• Annasofia01
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-02-09 17:42:01 följande:

Annasofia01.

Vad har du för program för att lägga in bild :)

Tar kort via skärmen på mobilen sen bifogar man bara det här nere på sidfot.
  • sarasessi
    Annasofia01 skrev 2015-02-09 17:34:10 följande:

Beräknad på när jag senast hade mens .

Vilken app är detta?
  • Annasofia01
    sarasessi skrev 2015-02-09 17:54:59 följande:

Vilken app är detta?

Gravid app heter den och är gratis :).
  • Momo

Hej!
    Hoppar in här :) Plussade förra veckan, BF 6 okt. Blir andra barnet. Har dock inga symtom alls ännu. Förra grav kom alla symtom på en gång. Har erfarenhet av tidigare missfall så håller alla tummar och tår att det håller hela vägen och inte slutar i MF.

• MissDDH

Hejsan!

Plussade redan den 28/1 på BIM -4, men har inte riktigt låtit det sjunka in förrän nu :) Fick MF i november i v. 8, vilket har gjort att man inte riktigt vågat glädja sig än... Då var det dock en oplanerad graviditet, men nu är vi alltså med barn igen på andra försöket o jag har precis gått in i vecka 6 (5+0). Inskrivningen är bokad den 24/2 o jag o min man längtar efter att få se ett litet tickande hjärta!

Det är vårt första barn o BF är enligt app den 10/10 (8 dagar innan min födelsedag och samma datum som min tvååriga systerdotter föddes :D). De enda som blivit informerade än är min mamma och bästa vän, väntar nog till v.12 med att berätta för resten av familj, vänner samt jobb. Har än så länge endast väldigt ömma bröst, lite svullen mage kvällstid, svårt att sova pga allt kissande och något sämre hy samt trög mage. Men allt det är ok bara jag slipper illamående, haha...

Jag bor i Stockholm och är 24 år :)

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015