Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Men som sagt första barnet så har inte speciellt mycket koll hur man räknar . Så blir nog bra att träffa barnmorskan imorgon :).
Jag har bokat den 23:e :) spännande :)
Hej!
Skuttar in här då jag plussade imorse på BIM -2. FL räknade ut att BF borde bli 19 oktober.
Har mått ganska kasst i typ en vecka, med illamående, spänningar i brösten, kissnödig, mensvärk, trött m.m.
Hur mår ni andra?
Annasofia01.
Vad har du för program för att lägga in bild :)
Annasofia01.
Vad har du för program för att lägga in bild :)
Under sidfot skulle de stå :p
Beräknad på när jag senast hade mens .
Vilken app är detta?
Hej!
Hoppar in här :) Plussade förra veckan, BF 6 okt. Blir andra barnet. Har dock inga symtom alls ännu. Förra grav kom alla symtom på en gång. Har erfarenhet av tidigare missfall så håller alla tummar och tår att det håller hela vägen och inte slutar i MF.
Hejsan!
Plussade redan den 28/1 på BIM -4, men har inte riktigt låtit det sjunka in förrän nu :) Fick MF i november i v. 8, vilket har gjort att man inte riktigt vågat glädja sig än... Då var det dock en oplanerad graviditet, men nu är vi alltså med barn igen på andra försöket o jag har precis gått in i vecka 6 (5+0). Inskrivningen är bokad den 24/2 o jag o min man längtar efter att få se ett litet tickande hjärta!
Det är vårt första barn o BF är enligt app den 10/10 (8 dagar innan min födelsedag och samma datum som min tvååriga systerdotter föddes :D). De enda som blivit informerade än är min mamma och bästa vän, väntar nog till v.12 med att berätta för resten av familj, vänner samt jobb. Har än så länge endast väldigt ömma bröst, lite svullen mage kvällstid, svårt att sova pga allt kissande och något sämre hy samt trög mage. Men allt det är ok bara jag slipper illamående, haha...
Jag bor i Stockholm och är 24 år :)